Bryston

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• hpm-1100

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    07.04.2011
    Antall liker
    526
    Sted
    Askøy
    Torget vurderinger
    26
    Hei , noen som har eller har hatt en Bryston 11b preamp? Vurdere en sånn men har ingen erfaring med Bryston. Noen som har noe meninger om den? Mvh

E.I.A.

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.07.2004
    Antall liker
    3.605
    Torget vurderinger
    49
    Hei , noen som har eller har hatt en Bryston 11b preamp? Vurdere en sånn men har ingen erfaring med Bryston. Noen som har noe meninger om den? Mvh
    Kjenner ikke til 11b annet at jeg vet den er fra begynnelsen av 1990 tallet.
    Har selv en BP26 som jeg liker veldig godt, men det blir nok en annen prisklasse.
    Bryston er kjent for å vare, så hvis den fungerer hadde jeg ikke bekymret meg for alder.
    Har du mulighet til å teste den?

Ståle Kornberg

Bransjeaktør
    Ble medlem
    14.04.2023
    Antall liker
    12
    Sted
    Grua
    Torget vurderinger
    0
    Hei jeg kjenner disse produktene veldig godt .disse er det veldig lite feil på og dem spiller fantastisk til alderen . Hva slags forsterker har du ? Å hvordan høyttaler har du ?
    en 11B er i forhold til dagens pre amper litt mere mørke i lyden men den spiller klart å har en kjempe kontroll på bassen . Har selv prøvd den på nyere amper av Bryston å du kommer ikke til å savne noen ting .

Vedlegg

hpm-1100

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    07.04.2011
    Antall liker
    526
    Sted
    Askøy
    Torget vurderinger
    26
    Hyggelig med tilbakemeldinger, takk. Litt forskjellig effektforsterkere. Zapsolute klass A og SE rør monoblokkler. Har noe forskjellig rør forforsterker men se etter en vintage SS nå. Har ingen erfaring med Bryston så det er kjekt å høre hva andre tenker. Er opptatt av soundstage, dybde i lydbildet, dynamikk

Ståle Kornberg

Bransjeaktør
    Ble medlem
    14.04.2023
    Antall liker
    12
    Sted
    Grua
    Torget vurderinger
    0
    Hyggelig med tilbakemeldinger, takk. Litt forskjellig effektforsterkere. Zapsolute klass A og SE rør monoblokkler. Har noe forskjellig rør forforsterker men se etter en vintage SS nå. Har ingen erfaring med Bryston så det er kjekt å høre hva andre tenker. Er opptatt av soundstage, dybde i lydbildet, dynamikk
    Da kan jeg anbefale det på det varmeste lykke til .

hpm-1100

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    07.04.2011
    Antall liker
    526
    Sted
    Askøy
    Torget vurderinger
    26
    Vet ikke om det greit å spør men hva er en grei pris for en 11b ? Evt svar på pvt vis det går mot reglene

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn