Kjenner ikke til 11b annet at jeg vet den er fra begynnelsen av 1990 tallet.Hei , noen som har eller har hatt en Bryston 11b preamp? Vurdere en sånn men har ingen erfaring med Bryston. Noen som har noe meninger om den? Mvh
Hei jeg kjenner disse produktene veldig godt .disse er det veldig lite feil på og dem spiller fantastisk til alderen . Hva slags forsterker har du ? Å hvordan høyttaler har du ?Hei , noen som har eller har hatt en Bryston 11b preamp? Vurdere en sånn men har ingen erfaring med Bryston. Noen som har noe meninger om den? Mvh
Da kan jeg anbefale det på det varmeste lykke til .Hyggelig med tilbakemeldinger, takk. Litt forskjellig effektforsterkere. Zapsolute klass A og SE rør monoblokkler. Har noe forskjellig rør forforsterker men se etter en vintage SS nå. Har ingen erfaring med Bryston så det er kjekt å høre hva andre tenker. Er opptatt av soundstage, dybde i lydbildet, dynamikk
Det vet jeg ikke må bare se på Finn om det er noen men min ble solgt for 13 k for ett år sidenVet ikke om det greit å spør men hva er en grei pris for en 11b ? Evt svar på pvt vis det går mot reglene