Forsterkere Budsjettforsterker til Lowther

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Griffenfeldt

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    31.12.2008
    Antall liker
    4.160
    Sted
    I en blokk
    Torget vurderinger
    17
    Jeg har den komboen på kontoret sammen med små Johnblue fulltone høyttalere.
    Får du låne det på test er det absolutt verdt å prøve. Kanskje det låter fint på moderate volum?
    Det er stort sett moderate volumer det går i her i kjelleren. Har ikke rare akustikktiltakene her foreløpig.

Griffenfeldt

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    31.12.2008
    Antall liker
    4.160
    Sted
    I en blokk
    Torget vurderinger
    17
    Lowther har et enormt potensial som ikke utløses med svake billigforsterkere.
    Det gjelder vel alle gode høyttalere, men jeg tror det går an å oppnå ønsket lyd med billige forsterkere på Lowther hvis man prioriterer vekk oppløsning f.ex. Og heller prioriterer en viss form for kontroll på elementet slik at det blir gøy uten å låte huggorm.

Jeg opplever det samme med Magnepan. Billige høyttalere som krever dyrt utstyr i ryggen for å oppnå sitt fulle potensiale.

Med Lowther må jeg finne noe som matcher uten at det koster skjorten da jeg ikke har budsjett til kostbare kilder og forsterkere.
    Bruker Doxa 70B mine Fostex sigma's. Opplever det som grei kombinasjon selv ikke jeg har optimal diskantløsning ennå. (Men har et flott filter) BTW opplever jeg D3020 mykere i lyden enn Powernode 2, noe som kanskje stemmer da PN2 er i praksis to brokoblede D3020'r
    Kan du ikke ta deg en tur hit når du får anledning?

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn