Burmesters venner

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • xeonphanes

    Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    07.11.2007
    Innlegg
    79
    Antall liker
    1
    Burmester`s venner

    Cappuccino skrev:
    Espen, xeonphanes:
    hvordan opplever dere B80 i forhold til andre høyttalere? Hvilke andre høyttalere vurderte dere før kjøp?
    For min egen del vurderer jeg å oppgradere mine Aerial 20T til vesjon 2. B80 kunne nok være en opsjon, tror B100 blir litt voldsomme i mitt lytterom. I og med at jeg har kombinert oppsett hifi/surround og Aerial rund baut så er det mest nærliggende for meg å holde meg til Aerial.

    Capp
    Hei Capp!

    Foerst vil jeg gratulere deg med et vanvittig flott anlegg, baade mtp. hifi og surround. Foer jeg oppgraderte til B80, hadde jeg Burmester 961 mk 3, og jeg oppgraderte effektrinnene parallelt, saa det ble paa en maate mer av alt. Stoerre, dypere mer arktikulert og uanstrengt! Jeg vurderte Audio Physic Caldera 2, Focal JMlab Nova Utopia, Marten Bird og Sonus Faber Stradivari. Alle er mer enn verdige kandidater, men synergien baade mtp lyd og design med Burmester hele veien, gjorde B80 til vinneren, for min del.

    Jeg har lite kjennskap til Aerial 20T, men liker veldig godt designet og utifra utenlandsketester virker de mer enn kapable! Hva innebaerer oppgradering til versjon 2? :)
     
    H

    hobby

    Gjest
    Burmester`s venner

    xeonphanes skrev:
    Cappuccino skrev:
    Espen, xeonphanes:
    hvordan opplever dere B80 i forhold til andre høyttalere? Hvilke andre høyttalere vurderte dere før kjøp?
    For min egen del vurderer jeg å oppgradere mine Aerial 20T til vesjon 2. B80 kunne nok være en opsjon, tror B100 blir litt voldsomme i mitt lytterom. I og med at jeg har kombinert oppsett hifi/surround og Aerial rund baut så er det mest nærliggende for meg å holde meg til Aerial.

    Capp
    Hei Capp!

    Foerst vil jeg gratulere deg med et vanvittig flott anlegg, baade mtp. hifi og surround. Foer jeg oppgraderte til B80, hadde jeg Burmester 961 mk 3, og jeg oppgraderte effektrinnene parallelt, saa det ble paa en maate mer av alt. Stoerre, dypere mer arktikulert og uanstrengt! Jeg vurderte Audio Physic Caldera 2, Focal JMlab Nova Utopia, Marten Bird og Sonus Faber Stradivari. Alle er mer enn verdige kandidater, men synergien baade mtp lyd og design med Burmester hele veien, gjorde B80 til vinneren, for min del.

    Jeg har lite kjennskap til Aerial 20T, men liker veldig godt designet og utifra utenlandsketester virker de mer enn kapable! Hva innebaerer oppgradering til versjon 2? :)
    Takker!
    Ja, da har du i hvert fall vurdert en del andre veldig gode ht kandidater også! Har ikke hørt B80 selv, kun B25, B50 og B100. Og alle disse har imponert, så jeg er ikke det minste i tvil om at også B80 er en forrykende god høyttaler.
    Oppgradering til v2 av Aerial 20T innebærer nytt delefilter og nye basselementer.

    Capp
     

    gmortens

    Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    14.01.2009
    Innlegg
    87
    Antall liker
    112
    Torget vurderinger
    4
    Burmester`s venner

    Begynner å få opp øya for Burmester - en ny verden for meg innen god lyd! Forøvrig mye bra lesing i denne linken, uten skitkasting eller useriøst babbel: Fortsett slik:)

    Vet at denne linken ikke er et bruktmarked, men noen som kan tipse hvordan man får tilgang til brukt Burmester-utstyr??

    Er veldig nysgjerrig på stativhøyttalerne (Rondo Line 022), noen som har erfaring? Har Burmester "en lyd"? Tror det er den eneste Burmester-høyttaleren som min Krell 400 kan dra...


    vh
    Geir
     
    E

    Espen L

    Gjest
    Burmester`s venner

    gmortens skrev:
    Begynner å få opp øya for Burmester - en ny verden for meg innen god lyd! Forøvrig mye bra lesing i denne linken, uten skitkasting eller useriøst babbel: Fortsett slik:)

    Vet at denne linken ikke er et bruktmarked, men noen som kan tipse hvordan man får tilgang til brukt Burmester-utstyr??

    Er veldig nysgjerrig på stativhøyttalerne (Rondo Line 022), noen som har erfaring? Har Burmester "en lyd"? Tror det er den eneste Burmester-høyttaleren som min Krell 400 kan dra...


    vh
    Geir
    Hei Geir
    Mener at din forsterker kan dra andre Burmester høytallere en bare 022. Ta en tlf til Oslo Hifisenter og spør etter Henning, han er veldig "edruelig" og kunnskapsrik når det gjelder Burmester. Han gir deg tips på om forsterkeren din takler flere Burmester høytallere.
    Mvh: Espen
     

    gmortens

    Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    14.01.2009
    Innlegg
    87
    Antall liker
    112
    Torget vurderinger
    4
    Burmester`s venner

    Takk for innspill!

    vh
    Geir

    Espen L skrev:
    gmortens skrev:
    Begynner å få opp øya for Burmester - en ny verden for meg innen god lyd! Forøvrig mye bra lesing i denne linken, uten skitkasting eller useriøst babbel: Fortsett slik:)

    Vet at denne linken ikke er et bruktmarked, men noen som kan tipse hvordan man får tilgang til brukt Burmester-utstyr??

    Er veldig nysgjerrig på stativhøyttalerne (Rondo Line 022), noen som har erfaring? Har Burmester "en lyd"? Tror det er den eneste Burmester-høyttaleren som min Krell 400 kan dra...


    vh
    Geir
    Hei Geir
    Mener at din forsterker kan dra andre Burmester høytallere en bare 022. Ta en tlf til Oslo Hifisenter og spør etter Henning, han er veldig "edruelig" og kunnskapsrik når det gjelder Burmester. Han gir deg tips på om forsterkeren din takler flere Burmester høytallere.
    Mvh: Espen
     

    stereo

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    13.01.2003
    Innlegg
    207
    Antall liker
    18
    Burmester`s venner

    082 integrert. Har noen hørt eller har noen erfaring med denne?. Er den hos OHC?. Hva koster denne?.

    mvh stereo
     

    Vidar11

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    06.03.2007
    Innlegg
    166
    Antall liker
    160
    Sted
    Moss
    Torget vurderinger
    1
    Burmester`s venner

    Jeg har vært en smule fraværende det siste året, men nå er jeg på banen igjen. Og da er det vel naturlig å melde seg på her.

    Nå er det slik at jeg i løpet av uken venter nyanskaffede B50. De anskaffes "uhørt" og jeg er meget spent på hvordan dette låter sammen med min Cordis 1.8. Geir T på OHC har anbefalt B50 som en spesielt vellykket match til Adyton, og jeg har gitt mannen den tillit å stole på han at dette blir bra saker. Tilliten har han imidlertid fortjent etter en del års svært så treffende råd.

    Jeg er også spent på om kabler og annet utstyr funker bra sammen med B50. Rapport kommer.
     

    xeonphanes

    Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    07.11.2007
    Innlegg
    79
    Antall liker
    1
    Burmester`s venner

    Velkommen tilbake, og gratulerer med B50! Ser fram til rapport. Jeg deler ogsaa din oppfatning av Geir T...
     

    enw

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    16.06.2004
    Innlegg
    199
    Antall liker
    2
    Burmester`s venner

    Hei!

    Ønsker deg til lykke med dine nye B50! Kan love deg at du ikke blir skuffet ;). Antakelig kom de med samme forsendelse som mitt nye V6 rack i High Gloss White som jeg fikk vite kom i dag. Spennende å få en lytte rapport om hva du synes, men pass på, de trenger laaang innspillingstid.

    Ellers har jeg vært litt fraværende selv fra tråden, grunnet mye reising de siste 2 måneder. I tillegg overtok vi nytt (gammelt fra 1925) hus forrige uke, og alle håndverkere er i full gang med oppussing. Uken etter påske (da skal alt være ferdig med møbler etc...) vil jeg legge ut bilder med det nye oppsettet som nå venter hos OHC.

    I forrige måned var det for øvrig et innlegg om hvorfor jeg ikke heller vurderte B80 fremfor B50. Vel, det er mye godt å si om B80 selv om jeg ikke har hørt denne (kun B50 og B100). Men det er for meg, i hvert fall, en praktisk ting som heter WAF, og i det konseptet ligger også størrelsen på høytaleren. Jeg har fått mye cred for mine B50, men alle synes de er store... :-\. De skulle bare visst ift til B80 og B100...! Når jeg i tillegg har fått høre hva 911MK3 og B069 kan gjøre med B50, vel, synes det er en god start synes nå jeg da. B50 er det perfekte kompromiss mellom størrelse WAF på den ene side, og kravet om vanvittig god lyd på den annen side. Sikkert, på veien mot HIFI Nirvana, kommer de antakelig til å bli byttet ut, men enn så lenge, holder de i lange baner. Det er andre ting som skal byttes før vi kommer så langt.

    Som en seilglad venn sa en gang, det er ikke det å komme fort frem som er målet, det er selve reisen som er målet.

    Tror det er sånn for mange av oss :)

    enw
     

    Vidar11

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    06.03.2007
    Innlegg
    166
    Antall liker
    160
    Sted
    Moss
    Torget vurderinger
    1
    Burmester`s venner

    Takk for oppmuntrende ord. Jeg kjøper demobrukt fra OHC, og er jeg heldig er dem i hus torsdag eller fredag.

    Ellers er jeg helt enig i at veien er målet. Hadde penger vært en ubegrenset ressurs ville jeg kjøpt maxutstyr med en gang, og sansynligvis opplevd hi-fi entusiastens største mararitt. Nemlig å bli fornøyd. Gleden ligger i å ta stegene, mener nå jeg.

    Vidar
     
    E

    Espen L

    Gjest
    Burmester`s venner

    Vidar11 skrev:
    Takk for oppmuntrende ord. Jeg kjøper demobrukt fra OHC, og er jeg heldig er dem i hus torsdag eller fredag.

    Ellers er jeg helt enig i at veien er målet. Hadde penger vært en ubegrenset ressurs ville jeg kjøpt maxutstyr med en gang, og sansynligvis opplevd hi-fi entusiastens største mararitt. Nemlig å bli fornøyd. Gleden ligger i å ta stegene, mener nå jeg.

    Vidar
    Hei Vidar gratulerer med nye høytallere, har selv hatt B50 dette er noen virkelig bra høytallere etter min smak. Vilken finish har du bestilt de i?
    Mvh: Espen
     

    Vidar11

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    06.03.2007
    Innlegg
    166
    Antall liker
    160
    Sted
    Moss
    Torget vurderinger
    1
    Burmester`s venner

    Idag ankom det et par B50 i makassar finish. Meget flotte og med en glimrende finish.

    Har såvidt fått tid til å koble opp og spille en smule. Men nattevakt til idag og tilsvarende til i morgen gjør at kritisk lytting og fintuning må vente til helga. Hodet må henge med, og nattevakter skaper en smule utmattethet både fysisk og mentalt. Men jeg kan allerede si så mye at suksessen er i havn. Hvor bra dette blir, kommer jeg tilbake til. Kanskje med et par bilder også.

    Vi høres!

    Vidar
     

    enw

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    16.06.2004
    Innlegg
    199
    Antall liker
    2
    Burmester`s venner

    Idag ankom det et par B50 i makassar finish. Meget flotte og med en glimrende finish.
    Er det Espens gamle høytalere? - Kjøpt brukt på OHC.

    enw
     

    Vidar11

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    06.03.2007
    Innlegg
    166
    Antall liker
    160
    Sted
    Moss
    Torget vurderinger
    1
    Burmester`s venner

    Da har jeg hatt mine B50 i en knapp uke og her er inntrykkene så langt. Men først: Når jeg nå skal begi meg ut på å beskrive med superlativer og referanser, så er det viktig å merke seg at dette er i forhold til mitt lytterom og de forutsetningene som finnes der. Jeg gjør ikke krav på at mitt oppsett er "verdens beste" i alle sammenhenger, for verdens beste for Per er ikke verdens beste for Pål. Dessuten har jeg på ingen måte hørt alle tilgjengelige produkt, og derfor er dette å betrakte som helt subjektive oppfatninger fra meg og mitt utgangspunkt.

    Et bilde sier mer enn tusen ord, så her er en liten oversikt.



    Det finnes resonansproblemer i lytterommet mitt, som ellers er dempet med tepper og Rockfon Sonar i taket. Dette medfører en heving i bassen rundt 70-120 HZ. DaaD 4 og 3 er med og begrenser problemet noe, men borte er det ikke. Disse problemene er imidlertid redusert betydelig ved bruk av B50. En av de store forskjellene er altså at det nå er mulig å høre tonene i bassen på en helt annen måte enn tidligere. Jeg spiller mest musikk med el-bass og med B50 er det nå mulig å høre store forskjeller i basslyden. Om det spilles på en Fender Precision bass eller f.eks. en MusicMan StingRay er veldig tydelig. Hvem som spiller, er det også mye lettere å høre.

    Mellomtone og diskant er plutselig glassklar og presisjonen i lydbildet bedre enn jeg har hørt noe sted. Holografien og presisjonen gjør at jeg ikke kommer til å legge penger i annet enn to kanaler, heller ikke i filmøyemed. Og for en dynamikk!

    Men hobbyen lever videre og jeg er da ikke i mål! (Gud forby) Resonansproblemene har fortsatt fokus, selv om de nå er minimale. I den sammenheng kommer det med det første 2 base- plattformer under høyttalerne. I tillegg skal jeg anskaffe bi-wire-kabler med spader i høyttalerenden da god kontakt har så mye å si.

    Oppgraderingen har medført at det rytmiske drivet i musikken er forbedret. Det har sammenheng med høyttalernes stramme og kontante måte å gjengi bass på, og det kan heller ikke være tvil om at Cordisens voldsomme dempefaktor er en meget verdig partner og bidragsyter her. Dette medfører større engasjement og mer moro. Og resten av det store lydbildet bidrar i betraktelig grad til langt sterkere gåsehudfaktor. I mitt rom.

    Hi-end er virkelig moro!
     

    Vedlegg

    xeonphanes

    Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    07.11.2007
    Innlegg
    79
    Antall liker
    1
    Burmester`s venner

    Er dette ditt Mute? Veldig pent iallefall! :)
     
    N

    norumno25

    Gjest
    Burmester`s venner

    Da kan jeg også kalle meg en venn av Burmester :)
    Fikk en Rondo 991 i hus i går som erstattet Densen og Electrocompaniet,har ikke tidligere vist at jeg har manglet noe i lydbildet,men med en gang Rondo kom på plass skjønte jeg hvor mye jeg har manglet.
    Lydbildet vokste mange hakk samt at det ble løft i hele frekvensområdet,har nok ikke funnet det fulle potensiale i mine Audio Physic før nå.
    Legger ved ett bilde av moroa
     

    Vedlegg

    ToffenGunnufsen

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    05.05.2007
    Innlegg
    149
    Antall liker
    7
    Burmester`s venner

    HI!

    Kjøpte et par brukte Wilson Audio Sophia 2 fra USA i vinter til en grei pris (hadde dollars til god kurs liggende absurd nok), og må nå som følge av dette oppgradere det hele.... Var aktiv i hifi verden i perioden 1974-1998, men forsvant ut og inn i båtraceverden frem til 2006. Solgte alt mitt Electrocomp utstyr, og stod på bar bakke. Fikk noia etterhvert (jobber med musikk, hører tuesenvis av cd i året...) av Denon mikroanlegget, og kjøpe etter litt frem og tilbake Burmester. Synes lyden er helt i toppskiktet. Har nå en Burmester 051 og 961, med Nordost Thor filter, Tyr kabler over hele lina, Brahma nettkabler, etc.

    Neste skritt blir grammofon; høyst sannsynlig Basis 2200 m/Vector 4 arm eller en TW Acustic Raven m/Graham Phantom arm.

    Og deretter blir det oppgradering på forsterkersiden, der 011 og 911mk3 står høyt i kurs. Man har jo andre alternativer også som Pass Labs, Simadio Moon, Krell, Spectral, etc. Men Burmester vet jeg hva leverer.

    Hvordan er det å kjøre 001 rett i 911mk3. Mange anbefaler 011 og 911mk3 i kombinasjon. En 069 er nok utenfor rekkevidde. Det blir nytt hus før den tid med dedikert lytterom og bar (!). Er det noen av dere som har hørt Sophia 2 med 011 og 913mk3 komboen tilsluttet?

    Snakkes med! Mye flott utstyr her gitt!

    MVH, ToffenG
     
    E

    Espen L

    Gjest
    Burmester`s venner

    ToffenGunnufsen skrev:
    HI!

    Kjøpte et par brukte Wilson Audio Sophia 2 fra USA i vinter til en grei pris (hadde dollars til god kurs liggende absurd nok), og må nå som følge av dette oppgradere det hele.... Var aktiv i hifi verden i perioden 1974-1998, men forsvant ut og inn i båtraceverden frem til 2006. Solgte alt mitt Electrocomp utstyr, og stod på bar bakke. Fikk noia etterhvert (jobber med musikk, hører tuesenvis av cd i året...) av Denon mikroanlegget, og kjøpe etter litt frem og tilbake Burmester. Synes lyden er helt i toppskiktet. Har nå en Burmester 051 og 961, med Nordost Thor filter, Tyr kabler over hele lina, Brahma nettkabler, etc.

    Neste skritt blir grammofon; høyst sannsynlig Basis 2200 m/Vector 4 arm eller en TW Acustic Raven m/Graham Phantom arm.

    Og deretter blir det oppgradering på forsterkersiden, der 011 og 911mk3 står høyt i kurs. Man har jo andre alternativer også som Pass Labs, Simadio Moon, Krell, Spectral, etc. Men Burmester vet jeg hva leverer.

    Hvordan er det å kjøre 001 rett i 911mk3. Mange anbefaler 011 og 911mk3 i kombinasjon. En 069 er nok utenfor rekkevidde. Det blir nytt hus før den tid med dedikert lytterom og bar (!). Er det noen av dere som har hørt Sophia 2 med 011 og 913mk3 komboen tilsluttet?

    Snakkes med! Mye flott utstyr her gitt!

    MVH, ToffenG
    Hei Toffen
    Når det gjelder spørsmålet om og kjøre 001 rett ned i en 911 v/s 001 og 011 ned i 911 så har jeg testet og hatt denne komboen hjemme har også testet med 035 preamp. Erfaringen min var på B80 (høytallere)som jeg i dag har så var det best med 001 rett på 911. Bassen ble mer direkte og strammeret og en anelse slankere. Har ikke hørt dine høytallere på Burmester ,har kun hørt de med Krell utstyr så hva som blir best på de er vanskelig og si, her må du nok bare låne utstyr og teste.
    Mvh: Espen
     
    E

    Espen L

    Gjest
    Burmester`s venner

    enw skrev:
    Hei Espen!

    Snakket med OHC i går og racket ankommer antakelig neste uke. På den annen siden, så overtar vi huset vårt rundt 13 mars, så det blir vel til at den ikke blir avhentet før etter overtagelse, along side the rest of the kit....! Fikk beskjed om at pakken var tuuung.

    Antar kanskje at ditt rack kommer samtidig?

    enw
    Hei enw
    Har du kommet in i det nye huset og fått satt opp anlegget? Bilder?
    Mvh: Espen
     

    enw

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    16.06.2004
    Innlegg
    199
    Antall liker
    2
    Burmester`s venner

    Hei Espen! Er innflyttet! Og bilder er tatt! Må bare finne igjen kameraet...!

    Enw
     

    enw

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    16.06.2004
    Innlegg
    199
    Antall liker
    2
    Burmester`s venner

    F.....xcqrst!!!!!!!!

    Data er noe Dr.....

    Ok, igjen her er noen bilder for 4 gang. Valhalla er også med som ny kabel i dag, spiller rått bra. Ny prosessor Anthem Statement D2v er rundt hjørnet.

    enw
     

    Vedlegg

    xeonphanes

    Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    07.11.2007
    Innlegg
    79
    Antall liker
    1
    Burmester`s venner

    Fantastisk gjennomfoert! Skikkelig stuevennlig :) Gratulererer! :D
     

    enw

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    16.06.2004
    Innlegg
    199
    Antall liker
    2
    Burmester`s venner

    Takk takk!

    Siden jeg for en stund fremover må ha anlegget i stuen var det en del WAF faktorer som gjorde seg gjeldende! Fortsatt er det en del som gjenstår, gardiner, teppe, samt å få litt bedre kontroll på kabalsalaten. Vurderer å kjøpe en hvit høyglans dekkplate fra Ikea som jeg tilpasser.

    enw
     
    E

    Espen L

    Gjest
    Burmester`s venner

    enw skrev:
    Takk takk!

    Siden jeg for en stund fremover må ha anlegget i stuen var det en del WAF faktorer som gjorde seg gjeldende! Fortsatt er det en del som gjenstår, gardiner, teppe, samt å få litt bedre kontroll på kabalsalaten. Vurderer å kjøpe en hvit høyglans dekkplate fra Ikea som jeg tilpasser.

    enw
    Knall strøkent ,Gratulerer med de nye komponentene. Du nevnte at du muligens går for en 911 på sikt nærmer det seg?
    Mvh: Espen
     

    enw

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    16.06.2004
    Innlegg
    199
    Antall liker
    2
    Burmester`s venner

    Hehe, vel først må jeg få på plass min nye high end processor som kommer om et par uker, nemlig Anthem Statement D2v og som ser slik ut;




    Så blir det vel etter litt i råd med en 911..!

    enw
     

    Vedlegg

    xeonphanes

    Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    07.11.2007
    Innlegg
    79
    Antall liker
    1
    Burmester`s venner

    Veldig spennende saker.. Hvem foerer Anthem Statement i Norge? Eller importerer du?
     

    enw

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    16.06.2004
    Innlegg
    199
    Antall liker
    2
    Burmester`s venner

    Helt riktig! Og jeg kjøper den selvfølgelig gjennom OHC! Dette medførte at jeg måtte kjøpe meg et ekstra sett med signalkabler, og da var veien til Valhalla kort. Bytte fra Tyr til Valhalla direkte fra cd til effekttrinn var større enn jeg trodde.... :D. Oppsettet kommer til å bli valhalla til Anthem, og derfra intill videre, Tyr. Neste trinn nå er en ny 911 i løpet av de neste 12 måneder. ;)

    enw
     

    xeonphanes

    Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    07.11.2007
    Innlegg
    79
    Antall liker
    1
    Burmester`s venner

    Spennende! Hva er utsalgspris paa Anthem Statement D2v?
     

    enw

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    16.06.2004
    Innlegg
    199
    Antall liker
    2
    Burmester`s venner

    æhem, vel ikke rimelig, 84900,-, men da kan jeg bruke den som forforsterker også..
     

    xeonphanes

    Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    07.11.2007
    Innlegg
    79
    Antall liker
    1
    Burmester`s venner

    Takk for svar. Det var en voksen pris, ja.. men sikkert en veldig god forforsterker.. :)

    Dette ble veldig off-topic - beklager det!
     

    enw

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    16.06.2004
    Innlegg
    199
    Antall liker
    2
    Burmester`s venner

    Ingenting å beklage! er nettopp ferdig å se en Blue ray film, the bank job, og la meg si det slik, burmester B50 har en vanvittig presence! Og bedre skal det bli, så der, var vi back on topic ;D

    enw
     
    E

    Espen L

    Gjest
    Burmester`s venner

    enw skrev:
    Ingenting å beklage! er nettopp ferdig å se en Blue ray film, the bank job, og la meg si det slik, burmester B50 har en vanvittig presence! Og bedre skal det bli, så der, var vi back on topic ;D

    enw
    Rått dette, gi tilbakemelding når du for prossesoren på plass ,skal bli spennende og høre hvordan du synes lyden blir på musikk med og uten prossesoren
    mvh: Espen
     

    enw

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    16.06.2004
    Innlegg
    199
    Antall liker
    2
    Burmester`s venner

    Willdo, jeg er spent selv, siden D2v visstnok skal være en fullverdig preamp som er fullbalansert tvers igjennom. Har en tro på at dette skal hjelpe på lyden, siden alle mine forsøk med preamp i kjeden kun har vært til det bedre.

    Det jeg muligens ser på er å supplere mine B50 med 2 sub woofers. Det morsomme er at S serien til Adiovector har mye av samme design som B50, og fås i hvit utførelse. På den annen side, prøver å prioritere en 911 så snart som mulig, så det er nok det som kommer først. Når prosessoren er på plass, har jeg en avtale om å få justert prosjektoren slik at vi får ut potensialet. Ryktene skal ha det til at da blir det mye bedre. I mellom tiden har jeg en rekke musikk videoer (blue ray) med bl a Police Certifiable, som kan anbefales på det varmeste!

    Så får vi ta sikte på et oppgraderingsbesøk Espen!

    enw
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn