Hei ErikHei Espen, gratulerer med ny bestilling! Hvordan vil du beskrive forskjellen mellom B80 og Q3?Takk for det Roysen (jeg dukker opp på sekundet når Q7 står i din stue)Hei,
Jeg kjenner lydsignaturen til disse merkene og til de fleste av disse enkeltkomponentene godt. Jeg har dog ikke sammenlignet de direkte med hverandre ennå. Jeg regner med at alt er på plass i løpet av neste år. Dette skal inn i stueanlegget med Lyra Connoisseur 3.0 preamp, Dynaudio Arbiter forsterkere og Magico Q7. Det skal også en platespiller og et phonotrinn inn her. Behovet vil etterlhvert vurderes for et par Burmester S8 subwoofere og et par monoblokkene til for å evt biampe Q7.
Det er holdt av plass til deg, Espen.
Mvh
Roysen
Kan nesten ikke vente på å få høre Q7, fikk ikke hørt de nede i Munchen dessverre men snakket litt med et par andre som fikk hørt de. Det de sa var at Q7 var det desidert råeste de hadde hørt noen gang vet jo hva Q3 står for etter å ha testet de i min egen stue for kort tid siden og Q7 skal jo være enda noen divisjoner opp! Mine Q3 som jeg bestillte etter lytteseansen kommer i uke 51.
Burmester elektronikken min gikk som hånd i hanske på Magico så en stk 911 + 069+948 blir stående. Er spent på hvordan Linn lp 12 spilleren som jeg for til neste helg vil fungere med Q3 ?
Blir det sent på året du for Q7 ?
Mvh: Espen
erikno
Kan godt legge ut hvordan jeg opplever forskjellen mellom Q3 og B80 men det vil jeg ikke gjøre før jeg har hatt de i stua over en del tid. Har testet de i min egen stue noen timer men ikke nok til at jeg synes jeg har grunnlag til å legge ut en konklusjon på hva jeg synes.
Q3 kommer i uke 51 i min stue. Var noen demo jeg fikk låne en liten tid.
Mvh: Espen L
Sist redigert: