Takker for alle tilbakemeldinger. Prisen var total sett ca 1800,- for kit (avhengig av GBP - kurs), 100 for polersett fra CO, 300 for armkabel, 250 i div deler fra ELFA, 100 for aluplate til nytt armbord. Loddebolt, drill, og en drillpresse må man også ha tilgjengelig.
- RCA pluggene er bare til pynt nå. Tenkte det var lurt å drille hull samt sette dem inn når jeg først holdt på.
- Det vanskeligste var helt klart de interne avstivningene. Både det å lage et verktøy for å sette dem inn, og det å sitte å finpusse dem ned til akkurat riktig størrelse var en utfordring. Husker ikke om jeg måtte kassere en eller flere slike skiver før jeg var sånn passe fornøyd. Den ene av de som står i sitter litt for langt frem, men jeg sa meg fornøyd. Det å tre opp kabel gjennom armrøret med avstivere på plass kom som en god nr to, men med litt fikling gikk det greit. En annen erfaring er som det alltid er med slike prosjekter at det tar litt mer tid og krever litt mer jobb enn man tror ;D.
- Phonokabelen er laget spesielt for dette formålet, ja. Det kostet også ca 200 i deler fra elfa og pcx.
Gleder meg til i kveld, da blir det innstilling og forhåpentligvis flere lp-plater.