Har en Numark TT-200 i stua til å spille av vinylplater.
Lydkvalitet er ikke i fokus da denne kun er tilkoblet lydplanke for å muligheten til å spille av plater for hyggens skyld.
Kona som er mest ivrig på vinylen hadde funnet frem til denne på HFK:
www.hifiklubben.no
Pen spiller i mahogni-utførelse, men den er blant den rimeligste HFK har så er nok ikke å forvente all verden av lydkvalitet - dog er ikke det hovedpoenget heller. Dog lurer jeg på om det vil ha noe lydmessig for seg å spe på littegrann ved å få de til å bytte pickup til Ortofon OM5E eller om det er helt bortkastet?
www.hifiklubben.no
Ikke veldig interessert i å bruke av mitt eget oppgraderingsbudsjett for loftstua
Lydkvalitet er ikke i fokus da denne kun er tilkoblet lydplanke for å muligheten til å spille av plater for hyggens skyld.
Kona som er mest ivrig på vinylen hadde funnet frem til denne på HFK:
Kjøp Argon Audio TT Platespiller | 6 år garanti
Elegant platespiller med god hi-fi-lyd til prisen. Ferdigmontert pickup og innebygget RIAA-forsterker for direkte tilkobling til alle anlegg.

Pen spiller i mahogni-utførelse, men den er blant den rimeligste HFK har så er nok ikke å forvente all verden av lydkvalitet - dog er ikke det hovedpoenget heller. Dog lurer jeg på om det vil ha noe lydmessig for seg å spe på littegrann ved å få de til å bytte pickup til Ortofon OM5E eller om det er helt bortkastet?
Kjøp Ortofon OM5E MM-pickup | 6 år garanti
MM-pickup som er velegnet til platespillere i den billigere enden av prisskalaen. Elliptisk nåledesign sikrer deg full valuta for hver krone.

Ikke veldig interessert i å bruke av mitt eget oppgraderingsbudsjett for loftstua