K
kbwh
Gjest
![](http://www.beethoven-haus-bonn.de/sixcms_upload/media/83/hoerrohre.jpg)
Disse er spesielt musikkbefordrende. De tilhørte i sin tid gode gamle Ludwig van, og ligger prismessig i den høye enden, hvilket skulle passe trådstarter. Hva betalte du, Dog?
I så fall kan det være lurt å ikke call off the search. Tvertimot!Kan det hende vi er litt på villspor...?
Leste åpningsteksten igjen.
Dog...du har vel ikke vært på Ten Sing...? :-X
Vel, jeg registrerte at du var innom NH tråden midt under the good vibration,hakeslippet og sjokket av å møte Jesus i alpakka!"As I grew older, I realized that it was much better to insist on the genuine forms of nature, for simplicity is the greatest adornment of art."
Albrecht Dürer
;D
O.
ikke noe gøy å møte jesus hvis man ikke kan utbasunere det til allmenheten samtidig, vet du.Vel, jeg registrerte at du var innom NH tråden midt under the good vibration,hakeslippet og sjokket av å møte Jesus i alpakka!
Mvh.KW
Vel, jeg registrerte at du var innom NH tråden midt under the good vibration,hakeslippet og sjokket av å møte Jesus i alpakka!
Mvh.KW
Hva forslags hamster?Vel, man kan si mye rart om den lille hamsteren, men den fikk meg ikke til å gå av skaftet![]()
Hei!Hva forslags hamster?
Helt enig.Denne tråden begynner å bli tåpelig. Litt dumt å misste interessen lenge før poenget kommer. :-/
Eneste som holder meg interessert, er Janhellas små, geniale animasjoner ;D
Eneste som holder meg interessert, er Janhellas små, geniale animasjoner ;D
Helt enig.
Ancient Audio?Det er vel snarere Polen? Akkurat nå Stanko Quartet...igjen
O.
Mange underlige reaksjoner her, men jeg har ikke tid til å fortelle den historien jeg vil(og dere vet det inkluderer masse bilder, har gjort jobben min før her jeg! I motsetning til deg janhella - hvor blir det av de helvetes bildene?) før til helgen tror jeg...men litt moro skal en jo ha. Det er ingen som ber dere holde liv i denne tråden, så gjør noe annet for pokker!
Og nei, det handler ikke om hamsteren! Jeg er jo ikke helt på jordet heller(selv om jeg faktisk har kjøpt en slik). I will be back. Og det er morsomt tror jeg, for meg i det minste.
So long
O.
Trangen til oppmerksomhet må ikke undervurderes.
Hva har så disse kjæledyrene med hifi å gjøre?Hei!
Hamster er et lite dyr som "hamstrer" og når det blir for mye av det så kvitter den seg med det hele i form av skit
Mvh.KW
Joa, men hva har hamster med harvest å gjøre?Ikke alle som følger med......![]()
Hakke peiling, men hva driver du med? Hifi eller "jeg vet det meste og stiller alltid intelligente og drepende gode spørsmål, det beste har jeg jo selv" Er du misunnelig på noen?Hva har så disse kjæledyrene med hifi å gjøre?
Nei, vil ikke si det, men hva handler dette egentlig om?Hakke peiling, men hva driver du med? Hifi eller "jeg vet det meste og stiller alltid intelligente og drepende gode spørsmål, det beste har jeg jo selv" Er du misunnelig på noen?
Vet ikke, men du later til å gjøre det. kom med noe intelligent neste gang, ikke sure oppgulp og gjentagelser. Er overrasket over din online-personifisering.Nei, vil ikke si det, men hva handler dette egentlig om?
Ja, men når man har en så solid portefølje med saklige innlegg å vise til er det jo på sin plass å irettesette andre litt.Det var da voldsomt da "brevordner"!!
Dårlig dag i dag? ;DVet ikke, men du later til å gjøre det. kom med noe intelligent neste gang, ikke sure oppgulp og gjentagelser. Er overrasket over din online-personifisering.