Har kjøpt 2 stk 851A siste halvåret, en sort og en sølv. Begge fra 2012 tror jeg, hvis det er det som går fram av serienummeret bak? 1205 og 1212 står det.Da har jeg kjøpt meg en 851A. I går skulle jeg prøvde den på mine KEF R 500, og jeg ble sittende i nesten 4 timer. Jeg føler den er snillere enn powerplanten i lydbildet. Alt låter veldig pent. Det er litt som barn på julaften. De sitter i penklærne og oppfører seg. Jeg dro på litt, men var ganske forsiktig, da den kom med posten og var ganske kjølig i kabinettet. Men for en deilig "liten" sak. Den er ikke så stor på målene føler jeg, men den veide sitt. Over helgen, tenkte jeg å prøve den på mine Dali Mentor Menuett. Andre som har erfaring med 851A og ulike høyttalermerker?
Meget fornøyd, har dem koblet sammen med den ene på fixed gain som poweramp for biamping av CAV MD-I EX med 4 separate basskasser.
Eneste er at jeg får ikke Control Bus til å funke mellom to forsterkere, så må slå på den ene manuelt siden IR er deaktivert. Men den har iallefall Auto Power Down funksjon.
Har dessuten en DacMagic standard, en Plus og en 100 samt Azur 651BD og 751BD. Samt en Sonata CD30 og en Azur 651T DAB+ tuner.
Vedlegg
-
264.9 KB Visninger: 108
-
270.5 KB Visninger: 102