Da er de mer eller mindre spilt inn. Var inne og gjorde små justeringer 2 ganger i delefilteret. Det var litt knot i den labyrinten
Så hvordan låter det? Ikke så lett å gi en god beskrivelse og man blir jo litt påvirket av å ha laget dem selv. Men det er noen karaktertrekk som går an å beskrive. For det første; de går dypt. De går kjellerdypt. Men det er ikke noen imponatorbass.
Patosene jeg har har mere midbass. Men disse transmisjonslinjene er strammere og mye mer detaljerte i bassen. Det som virkelig var en positiv overraskelse var bassen når man spiller lavt. Man hører og ikke minst føler den selv på veldig lavt volum.
Mellomtonen er veldig smooth med disse P21 bassene. Liker klangen i dem.
Hiquphon diskantene er jeg veldig fornøyd med, de er detaljerte og luftige uten å bli skarpe og spisse.
Jeg har bestemt voicet dem litt varme og fyldige. Liker veldig godt stemmegjegivelse og klangen av akustiske instrumenter på dem. Så de er behagelige å lytte til selv i lange lytteøkter.
Finish er enda finere i virkeligheten enn på bilder. De gir en veldig stor eierglede. Ekstremt fornøyd med hvordan dette prosjektet endte opp.
Om noen er i Arendalsområdet og har lyst til å høre på dem så bare hyl ut