idarr
Hi-Fi entusiast
lurer på om noen har tips om noen gode cd spillere? skal brukes sammen med krell kav300il og kappa7.2i
Jeg ville ikke kjøpt multispiller.idarr skrev:lurer på om noen har tips om noen gode cd spillere? skal brukes sammen med krell kav300il og kappa7.2i
Har dårlig erfaring med kombinasjonen Krell og Electrocompaniet. Det var imidlertid en Krell kav-280 cd-spiller sammen med ec 4.7 og ec aw180. Dette spilte flatt og uengasjerende. Vet ikke hvordan andre kombinasjoner av merkene fungerer, men det er kanskje grunn til å være litt forsiktig.nikosidis skrev:Jeg ville ikke kjøpt multispiller.idarr skrev:lurer på om noen har tips om noen gode cd spillere? skal brukes sammen med krell kav300il og kappa7.2i
Nå kan du gjøre røverkjøp på cd-spillere.
Noen merker jeg kommer på som er meget gode er:
Primare cd 31
Copland siste modell. Se copland.dk
Meridan (det meste)
Linn (det meste)
Ayre ax7e (best
Electrokompaniet (emc 1 up)
T+A
Tja, hvor mye tenkte du å bruke på signalkilde, da ?idarr skrev:lurer på om noen har tips om noen gode cd spillere? skal brukes sammen med krell kav300il og kappa7.2i
Hmm, da ville jeg sett etter en pent brukt Krell KAV CD 280 som forøvrig er fra samme serien, enten her eller på de andre bruktbørsene som det er linka til her på sentralen. Jeg ser en annen opplevde at den tryna sammen med EC men Krell + Krell bør funke fett sammen ;D Gudd løkkidarr skrev:rundt 10000 tenker eg
Støtter anbefalingen om Primare CD31, denne er meget god. Primare DVD30 er omtrent like god, da med bilde i tillegg. Har selv brukt Primare-spillere av eldre merke med Krell KAV 300 og det fungerer helt utmerket sammen. Får du imidlertid tai i en Krell 280 så tror jeg du slipper unna med en fjernkontroll hvis det betyr noe.idarr skrev:lurer på om noen har tips om noen gode cd spillere? skal brukes sammen med krell kav300il og kappa7.2i