Hvilke spiller er det du mente sclalars? Linken virker ikke.....Skal du klare å finne en bedre spiller til under 5k som er bedre enn denne, skal du lete lenge. Spiller skjorta av Cambridgen.
http://www.hifisentralen.no/cgi/yabb2/YaBB.cgi?board=cd;action=display;num=1152985975
mvh
Lars
Til musikken du spiller, vil jeg (av de rimeligste spillerne) klart helle mot Cambridge Azur 640C v2. Dette testet mot Marantz CD5001 og Arcam CD73T.jeg hører mest på metal, heavy metal og hardrock, men også litt chillout. hovedsakelig de litt tyngre sjangrene altså..
bør altså være litt trykk i den, men jeg hører på en del detaljert musikk så det er også viktig..
brukt spiller er også interressant, men da bør den være veldig bra.
Brukt 640 v1 er kanskje ikke en veldig god ide, den nye v2 er vel såpass mye bedre (med sine to Wolfson-dac'er) at den er verdt å kjøpe ny..Ellers så står det det en Cambridge Azur 640C til salgs på bruktbørsen.
Mer enn nok til å rettferdiggjøre prisforskjellen mellom brukt v1 og ny v2 for de fleste. Dette er imidlertid ikke noen high-end spiller uansett, og vår faller iallefall igjennom i litt mer oppløste systemer, så selv om de er meget gode spillere til prisen, så er de ikke "alt" for lite penger.. bare som et apropos.Noen som har peiling på hvor mye bedre Azur 640 v2 er i forhold til v1?