Jo, for norsk fotball, Lpool og PL.. Mulig jeg har glippet på noen tråd som tar for seg lagene ned i divisjonene? Det kan jo være at det bare er eg som følger med «der nede» her inneHar vi ikke noen fotballtråder fra før?
Ja @Antonsen er SalfordfanDet er gøy, endelig er det Salford kamp på norsk tv. Regner med stortap men gøy allikevel.
Hehe
Null skudd på målVi sliter med karantene på toppskårer Sainz, mens spiss Sargent er tilbake etter mange måneder på skadebenken. Nye spillere er kjøpt inn, men de må vente til 2. februar pga. britiske regler for europeiske middelmådige fotballspillere🫣
Har dog trua; ON THE BALL CITY
Vis vedlegget 1089945
Fantastisk opprykk for vårt kjære Leeds, og ikke minst velfortjent
Vi (Norwich) vil ha Farke tilbake, @oyvharal. Vi bytter, dere får SargentFantastisk opprykk for vårt kjære Leeds, og ikke minst velfortjentVi har spilt den beste fotballen, hatt det beste laget og skåret klart flest mål.
We are all Leeds![]()
Farke gjorde en strålende jobb med Norwich, to opprykk, men dessverre også nedrykk.
Tror nok det er visse sannheter i disse ryktene, ledelsen/eierene i Leeds er redde for at Farke ikke er mannen til å føre laget videre i PL. Han har dessverre et rykte på seg til å være en god championship manager, men ikke god nok for PL. Det er mye som står på spill nå.HahahahaJa det skjønner eg godt @oyvharal
Det kan se ut til at ledelsen i Leeds er nervøse, håper det ikke går ut over pokalfangsten. For nå gjelder det å vinne serien, slik at sølvpusserne kan komme på jobb igjen etter to års permittering
Vis vedlegget 1116350
Like trolig er «fake News»Tiden vil vise..
![]()