Nettopp. Det jeg (også) liker med botten, er at den tydelig viser hvilke jobber som er «truet» eller rett og slett overflødige. Hørt om bullshit jobs?Mao omtrent nøyaktig det samme nyutdanna advokatspirer fakturerer tusener av kroner for å gjøre.
|
Nettopp. Det jeg (også) liker med botten, er at den tydelig viser hvilke jobber som er «truet» eller rett og slett overflødige. Hørt om bullshit jobs?Mao omtrent nøyaktig det samme nyutdanna advokatspirer fakturerer tusener av kroner for å gjøre.
Den har en begrensning mht. antall ord den skriver. Jeg tror ikke mange kan fortelle hvordan man bygger et hus sånn på 1-2-3.Spør den om hvordan en bygger et hus
Sykepleiere, søppeltømmere og salmakere vil fortsatt ha jobb. Men selv for disse yrkene tror jeg bruk av verktøy skiller de mer fra de mindre produktive.Godt, da er jobben fortsatt trygg.
Da må man vel i såfall friste med hvitt pulver...HFS har jo problem med å nå ut til unge kvinner. Hva med en avtale med Sophie Elise og hu derre Fetisha ?
Dr.E
Ser heller @Lagga oppgraderer fredags damene sineHFS har jo problem med å nå ut til unge kvinner. Hva med en avtale med Sophie Elise og hu derre Fetisha ?
Dr.E
Hmm, nå ble jeg nysgjerrig Laban - kan du definere "oppgraderer"?Ser heller @Lagga oppgraderer fredags damene sine![]()