Ehh.. jeg sier ikke at Chord Co's kabler er utpreget fyldige.. jeg sier at Odyssey tilfører mer fylde i de nederste oktaver ift Carnival Silver+.Tusen takk Vidar. Fylde og klang = thomands favoritter. Kjøper meg en ic også da.
Hvem skal importere disse?Tenkte egentlig ikke på en spesiell kabel, men mer generelt. Ikke lenge før de har norsk importør nå, og har litt lyst til å prøve meg på ett sett av de litt rimelige høyttalerkablene.
Hvilke da?Snakket med sjefen sjøl idag på Maxwell, han venter inn kabler i neste uke engang...
Skal hente meg et par IC'er jeg da
Ser at du skriver at du selv bruker Chorus. Jeg ble selv imponert over lyden fra en relativt lavt priset kabel. Har du hørt noe om Anthem som tilsier at jeg kanskje kommer like godt utav det med Chorus?Hvilke da?
Mvh Vidar P
Jeg vet ikke hva slags elektronikk du har, men har du hørt Chorus og likt den godt, så er jo det et godt argument for å velge den i og for seg.Ser at du skriver at du selv bruker Chorus. Jeg ble selv imponert over lyden fra en relativt lavt priset kabel. Har du hørt noe om Anthem som tilsier at jeg kanskje kommer like godt utav det med Chorus?
Mvh Christian
Maxwell kommer forhåpentligvis snart med en, men her er iallefall UK utsalgspriser som en pekepinn.Finnes det noe prisliste for Chord kabler i Norge? Trenger et par IC'er.
Tror du kan gå ut ifra at disse prisene er bortimot riktige; det er ikke langt fra UK priser.Hvis disse prisene er riktige, satser jeg nok heller på anti cables...
Signature ic mellom Naim-elektronikk er ingen spesielt god ideNå blir det Signature som knytter sammen Naim'ene mine for fremtiden.
Vidar; hvordan er du fornøyd med Signature?
Lurer på å teste dem ut mot Nordostkablene mine....(Heimdal)
Ifølge tester Nær Valhalla kvalitet til 1/4 av prisen....Signature ic mellom Naim-elektronikk er ingen spesielt god ide
De kan ikke leveres med DIN pga layout, og da mister du den geniale stjernejordingen, og den betyr nok mer for lyden enn forskjellen mellom Anthem og Signature... men skal du ha DIN og det aller beste, så er både HiLine og Indigo god alternativer.
Jeg har ingen kommentar til Signature ht-kabel ennå.. jeg må få koblet de opp og spilt de inn først. Men generelt så rapporteres det alltid at den er en usedvanlig åpen kabel med en enorm dynamikk og driv.
Mvh Vidar P
Jeg har alltid likt alle Chord-kabler jeg har brukt, og synes også at de er særdeles billige ift ytelsen.. noe de jo er kjent for i UK også.Ifølge tester Nær Valhalla kvalitet til 1/4 av prisen....
Blir spennende å høre din oppfatning etter test Vidar!
De er kommet på lager nå tror jeg.Har Maxwell fått inn Chord nå da?
Elle e d bare skrøyd at de sko få inn kablene i butikken?
Hvordan er førsteinntrykket?Så har jeg akkurat fått mine Chord Anthem v1 XLR i hus...