CNO 25

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• mrLax

Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    23.03.2004
    Antall liker
    0
    Takk takk!

chieng skrev:
    Kan jeg spør hva oppsett desse spiller i?
    Jepp! Spiller for meg upåklagelig på mitt vintageanlegg :) Dessverre må de stå altfor nære bakvegg akkurat nå, men for meg lyder det bra selv da. Det beste er uten tvil klarheten i mellomtonen, den imponerer meg igjen og igjen.

Naim NAP110 CB
    Naim NAC42.5 CB
    Asus Essence ST som kilde

imis

Fersking
    Ble medlem
    16.08.2006
    Antall liker
    0
    Hei
    Veldig spennende og inspirerende å følge tråden.Har lenge tenkt på å bygge disse selv.

Det sies at bassen trenger en del innspilling, så førsteinntrykket er ikke nødvendigvis supert.
    Hvordan er bassen blitt etter innspilling? Klarer høyttalerene å levere noe trøkk?

mrLax

Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    23.03.2004
    Antall liker
    0
    imis skrev:
    Hei
    Veldig spennende og inspirerende å følge tråden.Har lenge tenkt på å bygge disse selv.

Det sies at bassen trenger en del innspilling, så førsteinntrykket er ikke nødvendigvis supert.
    Hvordan er bassen blitt etter innspilling? Klarer høyttalerene å levere noe trøkk?
    Hyggelig med tilbakemelding :) Vil absolutt anbefale deg å bygge denne, kjempefornøyd med resultatet lydmessig. Vanskelig å beskrive bassen egentlig, men for min del har det vært tilfredsstillende trykk. Bassen er kjapp og presis, men ikke overdrevent fremhevet. Det er jo klart at man vil ha utbytte av å bruke en sub i tillegg for de laveste frekvensene (det er jo tross alt bare 6,5" element), men jeg har ikke følt det nødvendig enda. Så oppsummert vil jeg si at jeg ikke føler jeg mangler bass, men det er heller ikke slik at veggene rister ;) Spiller forøvrig på Naim NAC42/NAP110 med Asus Essence ST som kilde.

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn