Snickers-is
Bransjeaktør
Er det 15" du spør om da? Gidder du skrive samme spørsmål i 15"-tråden?
Det var det jeg selvfølgelig mente jaDet @Soundmannen mener er kanskje for applikasjoner der man ønsker mer kapasitet i mellomtonen?
Planen er at det skal komme en variant av driveren uten diskant, som ren mellomtone, men den kommer etter at coaxen er ferdig.
Jeg vet sannelig ikke, det er mye jobb med alt jeg allerede har tatt på meg så jeg skal være forsiktig med hva jeg lover.Kommer du til å lage forslag til passivt delefilter for en gitt baffelstørrelse og kasse? Eksempelvis én med minimal baffel og en annen som kan huse de 15" du og kommer med.
Noe sånt passer nok bedre daHva blir bakdelene, om man kunne ønsket seg en coax med større belastbarhet/kapasitet ?
Hva mener du med det?Man må ha en eller annen referanse for en coax driver?
Man må sammenligne med andre coaxelementer på makedet og systemer. Referanse er bare noe man må sammeligne for å se hvor man står hen. Det var meningen med det. Er bar en gammel tradisjon. Old schoolHva mener du med det?
ja, skuffendenoen her som har noen inntrykk av vestlyd v15c?
Og de er noen måneder unna...Ja, skrev litt om det for en tid tilbake, de ønsket å prioritere Verande foran denne.
Nå er det ikke lenge til denne får fokus igjen nei.
Blir det noe coax eller 15"?I mål ?