Mitt rot...
DIY Aktiv deling: (550Hz)
DIY Aktiv deling: (550Hz)
Vedlegg
-
124.2 KB Visninger: 556
Hva skuer mine lyseblå? Syndige opamper?Cobra2 skrev:DIY Aktiv deling: (550Hz)
heisann arneCobra2 skrev:;D - takk... det har blitt et ekte gutte-system...
Arne K
Kan nok lønne seg, jeg har nesten ikke fått hjem en eneste platespiller som fungerte uten mindre eller større rep.Brasse skrev:Setter pris på at du tar disse godbitene i hus. Følger med på vinylbruktmarkedet, der du ofte legger ut rot som er til overs. Neste gang jeg skal overta rot, så handler jeg av deg istedenfor eBay. Slik at jeg får rot som fungerer ;D
Du er ikke så værst grei du heller, det er jo din fortjeneste at JEG nå er en heldig eier av en SL10. Nå surres det plater hver dag, og lyden er like go' og stabil selv om det hoppes og danses på gulvet.Cobra2 skrev:En grei kamerat insisterte på å kjøpe min SL-10...så jeg måtte igjen finne en erstatning...
For en neve dollar mer...har jeg endelig fått en NY SL-10 i hus
(kun "betalbar" fordi det er en ren 110V versjon). Og 12V DC... 8)
Arne K
mazzy_star skrev:Du er ikke så værst grei du heller, det er jo din fortjeneste at JEG nå er en heldig eier av en SL10. Nå surres det plater hver dag, og lyden er like go' og stabil selv om det hoppes og danses på gulvet.Cobra2 skrev:En grei kamerat insisterte på å kjøpe min SL-10...så jeg måtte igjen finne en erstatning...
For en neve dollar mer...har jeg endelig fått en NY SL-10 i hus
(kun "betalbar" fordi det er en ren 110V versjon). Og 12V DC... 8)
Arne K
Takken kommer i form av en middag når det passer for deg
(PS, kanskje du kan ta med deg den svære rødbrune boksen med de giga store pærene hjem igjen, nå har den stått i veien lenge nok)
Lin
;D ;D, ække spes artig å være en Liverbird om dagen, og jeg gjør det kanskje ikke noe lettere....mazzy_star skrev:jøss, er det du som har "arvet" den gamle sl10'n til cobra2?
grattis, mazzy.
ikke bare må gubben din bevitne at swimmingpool rakner fullstendig - utslått i cl og sjanseløs i pl.
nå må han jaggu snart avfinne seg med å ha nestbest lyd i huset også. ;D
Takker...skal ta tilbudet snart!mazzy_star skrev:Du er ikke så værst grei du heller, det er jo din fortjeneste at JEG nå er en heldig eier av en SL10. Nå surres det plater hver dag, og lyden er like go' og stabil selv om det hoppes og danses på gulvet.
Takken kommer i form av en middag når det passer for deg
(PS, kanskje du kan ta med deg den svære rødbrune boksen med de giga store pærene hjem igjen, nå har den stått i veien lenge nok)
Lin
Hææææææ ? ? ? ? ? ? ;DVermin skrev:Jævlig heftig og høre på disse Altecene. Nedtur og gå på kino etterpå Arne ;D
Riktig ! Skal bli interesant...har en håndfull Siemens D3a liggende...så her kan de bli brukt ;DSlarssen skrev:Ajaj, mye snadder her, Arne. Den riaa'n, det er vel ikke den D3a projektet til Andrea Ciuffoli vel?
- slarssen