JanOlav
Hi-Fi freak
Knall i svart, den hadde glidd rett inn i hylla mi. :-*
Vedlegg
-
52.9 KB Visninger: 1.095
Grattis med ny spiller! Har du kjøpt den umodda versjonen eller den som er lettere modifisert ?Spyd skrev:Hei
Den koster 10000, se Hifi Guiden, min er i sort finish.
Mvh Spyd
Rotekroken skrev:Er Orfeo en spiller som seriøst bør vurderes av mangfoldet.?
Hallo HCS og godt nyttår-HCS skrev:Rotekroken skrev:Er Orfeo en spiller som seriøst bør vurderes av mangfoldet.?
Ifht pris/ytelse vil jeg si JA. Det sitter et meget bra drivverk i den for den som ønsker å bruke den som den, og den kan moddes slik at den holder følge med spillere mange ganger prisen. Arild har selv en Aero Capitole av nyere og dyr variant. Ifht denne var Orefeo, i modda versjon, like bra og på enkelte parametre bedre enn Aero Capitolen... Det synes jeg er imponerende..
Hei Kwil - Godt nytt år!kwil skrev:Hallo HCS og godt nyttår-HCS skrev:Rotekroken skrev:Er Orfeo en spiller som seriøst bør vurderes av mangfoldet.?
Ifht pris/ytelse vil jeg si JA. Det sitter et meget bra drivverk i den for den som ønsker å bruke den som den, og den kan moddes slik at den holder følge med spillere mange ganger prisen. Arild har selv en Aero Capitole av nyere og dyr variant. Ifht denne var Orefeo, i modda versjon, like bra og på enkelte parametre bedre enn Aero Capitolen... Det synes jeg er imponerende..
Ikke egentlig for å forkludre tråd og utsagn, men hadde samme opplevelse jeg ved A/B testing av Capitolen mot Arilds enda rimeligere Tonwin spiller (umoddet). Altså enda mere imponerende kanskje?
mvh
Den er på 40W, har et par EL-34 til hver utgang. Ellers er det to ECF-82 (triode/pentode) og en 5U4G i strømforskyningen.samlanes skrev:Nydelig forsterker.(og underlag.)
du kan godt vise resten av oppsettet i samme slengen.
Hvor mange watt er den consonance på? Hvilke rør er det i linjedelen?
Helsing Arild.
Ja usikker på produsent men det ene kt120 røret tok kvelden så må kjøpe et nytt, kt88 er ikke min favoritt men denne forsterkeren spiller forrykende, kun testet mot Mastersound på disse høyttalerneEr det KT 88?