Hvordan gikk det her? Og legg gjerne ved flere bilder Glad
Jeg synes det gikk bra jeg
Jeg kan jo prøve å komme med noen lytteintrykk, selv om jeg ikke er noen Rognlien da
Dette er en høytaler som leverer en ting, og det er moro. Glem klinisk "hifi-korrekt" plassering osv. Her er det bånn gass, akkurat slik jeg liker det. Diskanten fungerer meget bra etter mine ører, men er nok den delen av høytaleren jeg er minst fornøyd med. Mellomtonen gjør jobben helt suverent i mine ører. Der har jeg "tapet" hornet med denso-tape (kjøpt på Tess). Dette for å øke massen, og redusere en slags ringelyd som oppstod innimellom. Mellomtone og diskant er forøvrig det samme oppsettet som sitter i La Scala/Khorn. Bassen blir en blåkopi av Cornwall. Frisk og rask (ikke horn-rask), men meget bra. Går vel ned til ca 35hz. Sitter innimellom og ønsker meg litt dypere bass, men den skal iallefall være like rask og kontant som nåværende.
Tror nok at høytalerene hadde vært tjent med type Klappenberger extreme-slope delefilter.
Det som iallefall er sikkert er at min kjære ECI 4 ikke yter denne høytaleren rettferdighet. Har planer om enten Borderpatrol eller Audio Note. Lommeboka får bestemme....