Cobra2
Hi-Fi freak
i mellomtiden...: https://openvaers.com/index.php
Men det er vel fake data?
Les nederst på egen link..i mellomtiden...: https://openvaers.com/index.php
Reports are not proof of causality
Du har sjekket litt info rundt denne siden, antar jeg?i mellomtiden...: https://openvaers.com/index.php
Nei, men er i stand til å sjekke kilder og lese en forskningsartikkel eller to om nødvendig. Behøver ikke gå rundt og kunne alt selv. Har du lest artikkelen som formodentlig ligger til grunn for påstandene dine? Jeg har.Det er jo fantastisk at vi har slik kunnskap her! Asbjørn trumfer hele verdens-eliten i virologi, immunologi og DNA-forskning...!
Over halvparten av de er lagt inn med corona, ikke pga corona.Ny rekord i antall innlagte i dag ser jeg, godt over 600 stk. Men det fine er at det er ikke et eneste helsevesen i sikte som skal knele av dette.
Nå testet endelig Kristina på 10 år positivt og ble både stolt og glad, endelig virket "drittviruset"!Familien min, Covid.
Meg 58 år uvaksinert, buse i nesa og litt feber. Perfekt for to dager på sofa`n under OL.
Fruen 51 år uvaksinert, samme som meg...
Guttungen 13 år uvaksinert selvfølgelig. Buse og feber.
Datter 10 år og uvaksinert, klarer ikke å bli smittet og føler seg skikkelig krenket, alle venninner har hatt det! Drittvirus, fungerer ikke!
Mvh.
SAL
Nei, men er i stand til å sjekke kilder og lese en forskningsartikkel eller to om nødvendig. Behøver ikke gå rundt og kunne alt selv. Har du lest artikkelen som formodentlig ligger til grunn for påstandene dine? Jeg har.
Og hva tenker du personlig at intracellulær revers transkriptase vil bety for menneskeheten, Cobra2? Går ut fra at du er innsatt i denne prosessen, siden du er såpass interessert.Intracellular Reverse Transcription of Pfizer BioNTech COVID-19 mRNA Vaccine BNT162b2 In Vitro in Human Liver Cell Line
Preclinical studies of COVID-19 mRNA vaccine BNT162b2, developed by Pfizer and BioNTech, showed reversible hepatic effects in animals that received the BNT162b2 injection. Furthermore, a recent study showed that SARS-CoV-2 RNA can be reverse-transcribed and integrated into the genome of human...www.mdpi.com
Det er ikke eneste gangen dette er funnet.
Expression of Concern: Jiang, H.; Mei, Y.-F. SARS-CoV-2 Spike Impairs DNA Damage Repair and Inhibits V(D)J Recombination In Vitro. Viruses 2021, 13, 2056
We are issuing this expression of concern in consultation with the publisher to fulfil their reporting obligation regarding the publication [...]www.mdpi.com
Jeg husker den moralske fordømmelsen denne mannen ble møtt med. Helt utrolig at vi som samfunn har funnet oss i sliktHusker i gamle dager, da skjedde det mye rart...
Eier av bowlinghall slipper bot på 75.000 kroner
Sten Solberg, eieren av Haugesund bowling og biljard, slipper å betale boten på 75.000 kroner, melder Haugesunds Avis.
Han fikk andre juledag forelegget av politiet for å ha holdt bowlinghallen åpen på tross av koronarestriksjoner. Solberg hevdet hele tiden at hallen burde defineres som en idrettshall og at den derfor kunne holdes åpen.
Etter at Solberg uttalte seg i retten besluttet aktor og politiadvokat, Sveinung Andersen, at saken ikke var tilstrekkelig bevist fra politiet sin side, og trakk saken.
Ja, det slår forskjellig ut. En kjenning blei sengeliggende i 10 dager med oppi 41 i feber. Mista smak og luktesans. Barnebarnet lå med feber i fire dager. Og to uker senere fikk hun plutselig kraftig feber igjen.Nå testet endelig Kristina på 10 år positivt og ble både stolt og glad, endelig virket "drittviruset"!
Litt vondt i halsen i går og litt vondt i hodet nå.
Mvh.
SAL
Og jeg stoler ikke på en som skriver innlegg på et norsk nettforum uten å beherske grunnleggende kommaregler på norsk.Jeg stoler ikke på en lege som ikke kan foreskrive et fungerende legemiddel, uten å miste lisensen. Da er det noe hakkende galt med både lege og styringsmakt.
Svimer du fortsatt omkring i Ivermectin-tåka nå, eller hva omtales her...?Jeg stoler ikke på en lege som ikke kan foreskrive et fungerende legemiddel, uten å miste lisensen. Da er det noe hakkende galt med både lege og styringsmakt.
Hvilket legemiddel er det og hvor?Jeg stoler ikke på en lege som ikke kan foreskrive et fungerende legemiddel, uten å miste lisensen. Da er det noe hakkende galt med både lege og styringsmakt.
Jeg kan forestille meg ganske mange situasjoner hvor en lege som forskriver fungerende legemidler til noe helt annet enn hva det er ment for bør miste både lisens og jobb…Hvilket legemiddel er det og hvor?
En slik forskrivning har vært brukt i årevis, både på sykehus og i praksis, det kalles off label forskrivning eller "bruk utenfor godkjent indikasjon". Det er da opp til den enkelte lege å vurdere og ta ansvar for forskrivningen. I samråd med pasient selvfølgelig.Jeg kan forestille meg ganske mange situasjoner hvor en lege som forskriver fungerende legemidler til noe helt annet enn hva det er ment for bør miste både lisens og jobb…
Jeg hadde omikron for noen uker siden. Jeg døpte den raskt om til "orke itj".Ah, endelig 2 streker!
Følte meg pjusk søndag kveld, et frysetokt og også svimmel. Sengeliggende i 36 timer er ikke noe særlig for min rygg, det er sikkert. Brukte en time på å få på meg sokkene i dag morges. Men nå er jeg oppegående og kan betjene grammofonen. Hvilken fröjd!
Earbuds, i den grad jeg orket å lytte til musikk. Startet med frysetokter. Jeg pleier vanligvis å gå daglige turer, men trappa var mer enn nok noen dager. Utmattet, er vel rette ordet. Varte en ukes tid.Bare streaming på deg da?
Vi får se hvordan det blir med meg. Herværende 17-åring brukte en god uke før han følte seg ship shape igjen. Det er vel 3 uker siden nå. Vi voksne var overrasket over at vi ikke plukket det opp da og jeg er overrasket over å ha plukket det opp nå.