På tide at noen innrømmer at vaksinene har vært en "fasko" ??? Vi ble lovet 95% beskyttelse men selv etter 3 doser fikk jeg en langt tøffere tørn enn en influensa. Nå snakker de om ny dose og ikke et ord om bedre vaksiner, andre produsenter e.l.. Føler meg lurt.I følge nestkommanderende så er det snart på an igjen..
Fullvaksinerte må forberede seg på ny vaksinerunde
Selv om de fleste nordmenn er trippelvaksinert, kan det bli behov for mer vaksine allerede etter sommeren.www.abcnyheter.no
Lurt? Over at du unngikk en tur på intensiven eller enda verre? Vaksinene beskytter effektivt mot alvorlig sykdom, alvorlig i betydningen behov for sykehusinnleggelse eller verre utfall. Dessverre varer de ikke permanent. Det gjør ikke immuniteten etter gjennomgått sykdom heller (dette er en ondartet forkjølelse), så årlig oppfriskningsdose må vi nok regne med. Som for influensa.På tide at noen innrømmer at vaksinene har vært en "fasko" ??? Vi ble lovet 95% beskyttelse men selv etter 3 doser fikk jeg en langt tøffere tørn enn en influensa. Nå snakker de om ny dose og ikke et ord om bedre vaksiner, andre produsenter e.l.. Føler meg lurt.
DakarPå tide at noen innrømmer at vaksinene har vært en "fasko" ??? Vi ble lovet 95% beskyttelse men selv etter 3 doser fikk jeg en langt tøffere tørn enn en influensa. Nå snakker de om ny dose og ikke et ord om bedre vaksiner, andre produsenter e.l.. Føler meg lurt.
Jeg føler meg lurt av covid-19 og alle søsknene hans, da jeg aldri ble smittet til tross for flere iherdige forsøk med flere smittet på jobb og hos venner. Da ender jeg opp med alle nye booster vaksiner framfor for å kunne reise til utlandet. Covid biter ikke på meg. #whynotmePå tide at noen innrømmer at vaksinene har vært en "fasko" ??? Vi ble lovet 95% beskyttelse men selv etter 3 doser fikk jeg en langt tøffere tørn enn en influensa. Nå snakker de om ny dose og ikke et ord om bedre vaksiner, andre produsenter e.l.. Føler meg lurt.
Hvis du ser at mange av oss begynner å bli vaksineskeptikere og raljere om Ivermectin og slangevirus vet du at den har slått til.@Cobra2 , når bryter egentlig massedøden ut etter den genmanipulerte narrevaksinen? Eller blir vi bare alle sammen veldig dumme i hodene våre, og tror på hva som helst, er det sånn vaksinene virker?
Det er en genmodifisert vaksine, men det er ikke en vaksine som grnmodifiserer de som tar den. Har du problemer med å se forskjellen på de to, kanskje?Væer glad og fornøyd med at du ikke blir syk.
Jeg har også prøvet flere ganger...
Men eksperimentet er jeg ikke med på...
OG forsvarer mine tidligere uttalelser, om gen-modifisering.
Her, rett fra "the horses mouth":
Pfizer CEO: mRNA "Gene Editing" Vaccines can "Cure" People Born with a "Mistake" in Their DNA
Pfizer's CEO, Albert Bourla, was interviewed today by Frederick Kemp of The Atlantic Council, as they prepare to award Bourla with a "Distinguished Leadership Award" tomorrow, November, 10, 2021. In this interview, Frederick Kemp asked him what other medical products Pfizer was working on that...www.bitchute.com
Fiffig måte å bruke tall til skremselspropaganda. De tallene er akkumulerte tall, ikke døde pr. uke.Forrige uke var tallet på døde 2518. Denne uken 2783.
Langt i fra noe skremselspropaganda. Jeg bare påpeker det merkelige ved at tidligere var det full panikk når noen døde av corona, mens nå gir man faen.Fiffig måte å bruke tall til skremselspropaganda. De tallene er akkumulerte tall, ikke døde pr. uke.
Og du hang deg opp i ordet skremselspropaganda og ikke min kommentar til misbruk av tall. Tåkelegging, kaller vi det.Langt i fra noe skremselspropaganda. Jeg bare påpeker det merkelige ved at tidligere var det full panikk når noen døde av corona, mens nå gir man faen.
Uansett; det er mildt sagt fascinerende.Og du hang deg opp i ordet skremselspropaganda og ikke min kommentar til misbruk av tall. Tåkelegging, kaller vi det.
Du kjørte en tirade i to år på at det var en blå politikk som var altfor streng og gikk utover de svakaste. Her sier Camilla at det var for strengt rundt årsskiftet. Da var det rød regjering …. og hun uttaler seg veldig snilt nå … ift regjeringen … for fhi ville ha mye mindre restriksjoner. Jonas & Co har ikke håndtert dette særlig bra.Ser man det, ja. Hele landet var muligens ikke en smittepøl likevel. Foreslår at FHI ved en eventuell neste runde flytter hovedkvarteret ut av Oslo.
FHI-toppen med erkjennelse
Folkehelseinstituttets direktør Camilla Stoltenberg (64) er sikker på at tiltakene mot omikron i vinter var for strenge. Hun takker det norske folk for «enorm støtte» under pandemien, men presiserer at den ikke er over.www.abcnyheter.no
Samtidig fortsetter det å dø flere enn noensinne av corona i Norge, mens ingen bryr seg.
Forrige uke var tallet på døde 2518. Denne uken 2783.
Når brydde du deg om coronadøde. ? det var jo bare gamle folk som snart skulle dø likevel. En hul «omsorg» du liksom kommer med nå , når du har gitt faen i antall døde hele veien .Langt i fra noe skremselspropaganda. Jeg bare påpeker det merkelige ved at tidligere var det full panikk når noen døde av corona, mens nå gir man faen.
Ingen "omsorg". Kun en refleksjon over at tidligere styrte hysteriet, mens nå styrer "who cares". Hos de samme som tidligere var hysteriske.Når brydde du deg om coronadøde. ? det var jo bare gamle folk som snart skulle dø likevel. En hul «omsorg» du liksom kommer med nå , når du har gitt faen i antall døde hele veien .
Veldig interessant psykologi i dette. Dødstall var en sterk driver for stenge folk inne i lang tid. Store dødstall i 2022 nevnes ikke med et komma i dag. En slags datobestemt panikk - av og på knapp. Restriksjonene i jula der man nektet folk å gå i kirken var toppen av idioti / panikk.Ser man det, ja. Hele landet var muligens ikke en smittepøl likevel. Foreslår at FHI ved en eventuell neste runde flytter hovedkvarteret ut av Oslo.
FHI-toppen med erkjennelse
Folkehelseinstituttets direktør Camilla Stoltenberg (64) er sikker på at tiltakene mot omikron i vinter var for strenge. Hun takker det norske folk for «enorm støtte» under pandemien, men presiserer at den ikke er over.www.abcnyheter.no
Samtidig fortsetter det å dø flere enn noensinne av corona i Norge, mens ingen bryr seg.
Forrige uke var tallet på døde 2518. Denne uken 2783.
Vi er belemret med ledere som lar øyeblikkets panikk styre de, på samme måte som en tanketom befolkning. Det gjelder hele tiden med corona, og idiotiet har blitt kamuflert med alvorstunge ansikt, pressekonferanser og stadige medieutspill. Det aller mest alvorlige, er at beslutningstakere satt i Oslo og fremmet tiltak tilpasset situasjonen der- som om det hadde noen som helst relevans for resten av landet. Vi så det stadig; økning i smitte i Oslo- området- tiltak for hele landet. Det burde være plent umulig å være så stupid, men det var det såvisst ikke. Nå, når flere enn noensinne dør; " who cares?"Veldig interessant psykologi i dette. Dødstall var en sterk driver for stenge folk inne i lang tid. Store dødstall i 2022 nevnes ikke med et komma i dag. En slags datobestemt panikk - av og på knapp. Restriksjonene i jula der man nektet folk å gå i kirken var toppen av idioti / panikk.
One size fits all - funker verken for corona eller klær til babyer.Vi er belemret med ledere som lar øyeblikkets panikk styre de, på samme måte som en tanketom befolkning. Det gjelder hele tiden med corona, og idiotiet har blitt kamuflert med alvorstunge ansikt, pressekonferanser og stadige medieutspill. Det aller mest alvorlige, er at beslutningstakere satt i Oslo og fremmet tiltak tilpasset situasjonen der- som om det hadde noen som helst relevans for resten av landet. Vi så det stadig; økning i smitte i Oslo- området- tiltak for hele landet. Det burde være plent umulig å være så stupid, men det var det såvisst ikke. Nå, når flere enn noensinne dør; " who cares?"
Komedie.
Må være vanskelig for deg å være omgitt av så dumme folk hele tiden, uansett hva det gjelder virker det som.Vi er belemret med ledere som lar øyeblikkets panikk styre de, på samme måte som en tanketom befolkning. Det gjelder hele tiden med corona, og idiotiet har blitt kamuflert med alvorstunge ansikt, pressekonferanser og stadige medieutspill. Det aller mest alvorlige, er at beslutningstakere satt i Oslo og fremmet tiltak tilpasset situasjonen der- som om det hadde noen som helst relevans for resten av landet. Vi så det stadig; økning i smitte i Oslo- området- tiltak for hele landet. Det burde være plent umulig å være så stupid, men det var det såvisst ikke. Nå, når flere enn noensinne dør; " who cares?"
Komedie.
Akkurat som med influensa. Vaksine beskytter mot alvorlig sykdom, ikke smitte. Vi har hatt influensavaksiner hvert eneste år veldig lenge.Da antar jeg at folket venter på nye og mer effektive vaksiner
Twitter User Video Showing the Shifting Narrative in Vaccine Efficacy
Twitter User Video Showing the Shifting Narrative in Vaccine Efficacyrumble.com
Som ventet det vel, når alt slippes opp og restriksjonene fjernes. Og vaksinene har vel sin del av æren for at ikke fler er på intensiv.På den annen side har det aldri vært så mange innlagte som de siste par måneder
Siden det er svært stor overvekt av sykehjemsbeboere som har dødd de siste månedene, ligger mye av forklaringen der på langt færre på intensiven; de blir sjelden innlagt.Som ventet det vel, når alt slippes opp og restriksjonene fjernes. Og vaksinene har vel sin del av æren for at ikke fler er på intensiv.
Når kommer dokumentasjonen av alle de brutale bivirkningene av tiltakene dom kostet så mye folkehelse?Vi er belemret med ledere som lar øyeblikkets panikk styre de, på samme måte som en tanketom befolkning. Det gjelder hele tiden med corona, og idiotiet har blitt kamuflert med alvorstunge ansikt, pressekonferanser og stadige medieutspill. Det aller mest alvorlige, er at beslutningstakere satt i Oslo og fremmet tiltak tilpasset situasjonen der- som om det hadde noen som helst relevans for resten av landet. Vi så det stadig; økning i smitte i Oslo- området- tiltak for hele landet. Det burde være plent umulig å være så stupid, men det var det såvisst ikke. Nå, når flere enn noensinne dør; " who cares?"
Komedie.
Så fint. Nå er det slik at jeg husker veldig godt at helseautoriteter, og folk i denne tråden, gjorde et stort nummer ut av hvor effektive og vel utprøvde de nye vaksinene skulle være. Men, som man viser til i videoen; den påståtte virkningsgraden sank jevnt og trutt. Om det er slik at en vaksine markedsføres som 100% eller tett oppunder 100% effektiv, og det senere viser seg at vaksinens effektivitet i praksis er mye lavere, så MÅ det tolkes dit hen at forskningen på vaksinens virkningsgrad er mangelfull, og at de som uttaler seg om vaksinen mangler belegg for sine påstander. I lys av dette kunne man tenke seg at kloke hoder ønsket seg en mer effektiv vaksine, og ikke minst mer sannferdig informasjon, men du er åpenbart ikke plaget med slike tanker.Akkurat som med influensa. Vaksine beskytter mot alvorlig sykdom, ikke smitte. Vi har hatt influensavaksiner hvert eneste år veldig lenge.
Samme greie. Vanskelig for deg dette?