??? Jeg skulle likt å vite hva du prøver å fortelle meg her.
Vel, jeg skjønner ikke hvorfor du prøver å fortelle Disqutabel (#42.747) hva du egentlig prøver å fortelle meg. For jeg skjønner heller ikke hva du prøver å fortelle.
Opplevelsen med antivaxeren i "Frihetsmarkeringen" (# 42.743) var en ytterst selsom opplevelse. Han frådet i vei, jeg kom nesten ikke til orde, like greit, jeg prøvde å stille han et spørsmål . Visste han hva vitenskapsteori var ? Han var totalt uinteressert i hva den var,
disse teoretikerne hadde han fått nok av. Stolte ikke et sekund osv. Det var en høylytt og engasjert (!!!!) oppramsing av en saus av konspira tenkning f.eks "forskere" som var tiet ihjel og "alt" fra det alternative ammolager. Hele remsa Et kvarter stod jeg der og fikk skutt inn en setning av og til. Vedkommende hadde tydeligvis en høy stjerne i miljøet . Når jeg gikk hørte jeg kommentarer som
"Høh,høh tenker han fikk kjørt seg." "Han nn veit hva han snakker om.... " Det var svært interessant opplevelse og observasjon.
Nei, jeg hater ingen, verken rare kryp i fjæresteinen eller rabiate antivaxere. Prøver å finne ut mer om begge artene. Jeg har som tidligere nevnt, og vært på Alternativmessen i Grieghallen, man må lære sine motstandere å kjenne. Det som foregikk der og blei presentert, var i tråd med mye av det som bæres frem her.
Kjenner et par av den mere moderate typen uvaksinerte, nei de har ikke følt noe press av betydning. Den ene, minst moderate, er forøvrig glødende opptatt av chemtrails, kornsirkler og tvillingtårnene som blei sprengt i lufta av USA/Israel. Ting henger noen gang sammen.
Vedkommende fra markeringen så jeg på en parkeringsplass dagen etterpå i det han entret bilen. Kunne ikke dy meg, veit nå hva han heter og hvor han bor, og hva han jobber med. Ingen overraskelser.
Dr.E