Er Covid 19, vidt spredt i hele Norge, uten at Helse myndigheter har fået det med sig?
Et personlig eksempel:
Barne barn var syg i Periode fra d.21/2 til 8/3, symtomerne var, forkølese, tør hoste, feber, opkast, tynd mave.
Dette er beste far pipe, så hun var her i begge helger, og beste far fik følgende symtomer, Tør hoste, lidt snot i næse, lidt svimmelhet, og i begyndelse av sidste uke lidt i venstre side i ryggen.
Onsdag strammere det sig til, snorkling i venstre lunge, svimmelhet , ubehag, ja sjikkelig dårlig måtte ligge mig ved 17 tiden, sov 13 timer, og derefter gik det bedre, men stadig tør hoste uken ut, samtidig som det stadig føles som om de er lidt i venstre side av Ryggen.
Vis dette er COVID 19, er løbet kørt med henblik m smitte sprednings kontrol, jeg tør simpelhen tenke på hvor mange jeg og mine nærmeste har infikseret., Det gælder barne hage, skole,, med over 500 i daglig kontakt flate.
Ja da er løbet kørt med henblik på smitte verns kontrol,
Først Kina , så Italien, nu Østrig, hvornår fanden implisere ansvarlige myndigheter 14 dages karantene på alle inrejsende, ja, import sektoren vil bli ramt, med de kan omgås ved omlasting av varer på grense overgangene.
Vedrøende tilreisende innleide arbeidskraft er der ingen vei uten om karantene bestemmelsene, vis vi skal forhindre smitte spredning i landet, ellers bliver de en del, av myndighetene mildt sagt uheldige taber , igen.
Karantene, beleg al inrejse, og forbyd folk utreise, med mindre det er så presserende at de for lov av ansvarlige myndigheter, efter at ha sendt in søkning induvideel.
Covid 19 Toget øker nu daglig hastigheten, i et tempo som gør at vi snart vil se en Katestrofal avsporing.