men for egen del tar jeg kritikken til meg. aldri mer syting og lavmål.
så får mine argumentative motstandere ta sitt oppgjør med seg selv.
|
men for egen del tar jeg kritikken til meg. aldri mer syting og lavmål.
ikke misforstå meg; jeg har ikke noen gang (sånn ca) sett på det hele som angrep på min person. det er ikke mitt poeng, og jeg har lite å klage over der. (jeg er vel gjerne en større ugjerningsmann i så henseende.)![]()
Ny rapport: En liten gruppe lavt utdannede menn dominerer opphetede nettdebatter
– Mye av aggresjonen skyldes en følelse av ikke å bli hørt, sier Marjan Nadim. Hun har forsket på norske nettdebatter. Funnene samsvarer med erfaringene til MDG-politiker Shoaib Sultan.www.aftenposten.no
Tja kanskje angrep på deg som person ikke bør vektlegges så mye?
Billig retorikk.Vi har altså et R- tall på 0,6.
Helt forståelig at vi da har svært strenge tiltak og trues med portforbud![]()
Billig retorikk.
Tror du R hadde vært den samme uten?
Hvis vi kan holde R i det området et par uker til - og fullstendig desinfisere alle grensepasseringer (som du har mast om siden 1941) - så blir det straks sånn som det var i slutten av juni.
Så hvorfor postet du det uten modererende kommentarer?Det må være til dig selv så. Du er selvfølgelig ikke modtagelig for noget som helst, som ikke fortælles af de stats autoriserede medier. Desuden har jeg ikke påstået at det er noget jeg stoler på. Folk som er så hurtige på aftrækkeren, uden at tænke over muligheden, har jeg ingen respekt for. Dermed ikke sagt at jeg stoler fuldt og fast på at påstandene et korrekte.
Den der er en gammel konspirasjonsteori som verserte allerede for et år siden. Den ble grundig diskutert og tilbakevist da, også i diskusjoner her inne. Vi diskuterte til og med detaljer i gensekvensen som liksom skulle «bevise» opprinnelsen, og jeg leste selv gjennom såkalte forskningsartikler som liksom skulle «bevise» dette. De viste seg å være bare nonsens og løse påstander, satt sammen av en eksilkineser betalt av Steve Bannon.Det må være til dig selv så. Du er selvfølgelig ikke modtagelig for noget som helst, som ikke fortælles af de stats autoriserede medier. Desuden har jeg ikke påstået at det er noget jeg stoler på. Folk som er så hurtige på aftrækkeren, uden at tænke over muligheden, har jeg ingen respekt for. Dermed ikke sagt at jeg stoler fuldt og fast på at påstandene et korrekte.
Dersom de hadde vært lydhøre, hadde de gjort det. Og da hadde det heller ikke vært nødvendig med hermetisk lukkede grenser. Derimot kontroll- via testing og karantene. Vi kunne levd tilnærmet normalt innenlands, hadde man hatt denne kontrollen.Jeg tror nok ikke de var i stand til det i sommer. Nå burde de vært i stand til å gjøre et godt forsøk, men jeg er ikke overbevist om at de er der.
Jeg har forøvrig en snikende mistanke om at tafattheten vi har sett i høst skyldes (manglende)rolleforståelse i byråkratiet.
Jeg vet ikke. Man vet ikke hva som går før man får det til.Dersom de hadde vært lydhøre, hadde de gjort det. Og da hadde det heller ikke vært nødvendig med hermetisk lukkede grenser. Derimot kontroll- via testing og karantene. Vi kunne levd tilnærmet normalt innenlands, hadde man hatt denne kontrollen.
Det er bare å stålsette seg...![]()
Koronaviruset: Trodde du nese-testen var ille? Her har de begynt med anal-testen, fordi den skal være mer nøyaktig
- Alle involverte vil bli så ydmyket.www.nettavisen.no
Våre gode venner i Kina er på banen igjen med nye kårånastrategier![]()
10% her og 10% der. Det blir fort et par hundre prosent etterhvertJeg vet ikke. Man vet ikke hva som går før man får det til.
Men jeg synes ikke håndteringen i høst likner på et godt forsøk. Så jeg følger deg et 10% på veien.![]()
10% her og 10% der. Det blir fort et par hundre prosent etterhvert![]()
Hogen har jo blitt fullstendig raddis, du er på vei. Gjenstår Asbjørn da, så er Mission Impossible fullendt![]()
It is hope in henging snorre.
Hallo?Erna sa at for å ha ET OVERTAK på smitten er grunnen til at grensene nå stenges. For meg høres jo det ut som en helt grei vurdering. Ser ingen grunn til å hyle om det iallefall.
Kor finner man disse fra rådene fra sist juni?Det faglige rådet sist juni var jo å sørge for grensekontroll. Litt lydhørhet da, og de hadde unngått denne situasjonen.
Bedre seint enn aldri. Latterlig kan du selv være.Hallo?
Hun skulle tatt kontroll over grensene sist sommer. Blir latterlig å gi henne skryt for at hun nå gjør det, med pistolen mot tinningen.
Hvem bryr seg? Det tidligere umulige har gradvis blitt mer og mer mulig og blir innført. Det betyr i det minste at det aldri var umulig siden det nå vitterlig er innført. Om man er enig eller uenig er en annen diskusjon men mulig var det visst uansett.Kor finner man disse fra rådene fra sist juni?
Det er bedre sent enn aldri, helt riktig. Men hun fortjener absolutt ingen skryt for å endelig gjøre det. Det var skryt som var latterlig, ikke du.Bedre seint enn aldri. Latterlig kan du selv være.
Nei, det er ikke bedre seint enn aldri når livene til en rekke nordmenn er ødelagt grunnet hennes nøling.Bedre seint enn aldri. Latterlig kan du selv være.
Du snakker om fortid, jeg henviste bare til framtidig OVERTAK ift. framtidig smitte.FHI ga klare advarsler om at å åpne grensene, uten kontroll, ville medføre importsmitte.
Jeg regner med at du velger å IKKE kaste bort tiden med å kverulere om det.
Dersom grensestegning medfører slutt på nasjonale tiltak, skal hun få ros for å ha tatt til vettet.Du snakker om fortid, jeg henviste bare til framtidig OVERTAK ift. framtidig smitte.
Det var på regjeringens bestilling, etter at FHI først gikk ut og advarte mot importsmitte. Da kom makkverket med grønn, gul og rød. Mens filippinere og polakker hadde fritt leide, uansett.Det er ikke riktig, de ville ha karantene fra røde land og det var stort sett det, men jeg skal ikke bruke tid på det jeg.
Enig i det. Roses den som roses bør.Dersom grensestegning medfører slutt på nasjonale tiltak, skal hun få ros for å ha tatt til vettet.