X
X186841
Gjest
Æsj!
Det skulle ikke forundre meg om NASA bruker tilsvarende kabeltype, levert av samme råvarefabrikant som leverer en kundespesifisert utgave til Nordost. Dette blir selvsagt til 'kabel brukes også av NASA' altså kan forstås som at Nordost fabrikerer en kabel til NASA (der kastet jeg litt opp i munnen, gitt).Husker ikke hvor jeg leste det første gangen, mulig det var på deres egen side (nordost), men finner den ikke nå, men den er tatt vare på av en annen side som er denne. (ett stykke nede på den siden) Er også nevnt i denne pdf ,men der nevnes ikke nasa, men aerospace industries.Hvor fant du denne informasjonen? Mulig jeg tar feil, men det jeg har lest om "koblingen" mellom Nordost og NASA virker mer som tvilsom markedsføring enn fakta.Blue heaven rev II og Solar Wind. Har disse selv. Nei ikke annet enn at jeg syns de er deilig og åpne i lydbildet mitt ihvertfalt. Foretrekker de fremfor andre merker. Heiv mæ på nordost etter at jeg fant ut at nasa i sine satelitter, der de er avhengige av særdeles detaljerte kabler, valgte nordost sin tech.
Som diskutert her http://www.hifisentralen.no/forumet/kabelhja-rnet/64821-er-dette-alvor-39.html#post1416016