Dårleg lyd – Stig Arne si dagbok april 2024

SAD0424 (1 of 1)-2.jpg


Omfattande utskiftingar i stereoanlegget kasta meg ut i ei reise kor det tok tid å koma attende til eit akseptabelt resultat. Slikt lærer ein av.

ORSAKINGAR I KØ
I førre dagboka orsaka eg meg for å skriva om gamle kassettspelarar. Denne gongen vert da litt av kvart, blant anna eit par dac-ar, inklusive Audioquest Dragonfly Red, som eg har skrive om før. So må eg orsaka meg på ny? Vonaleg ikkje. Ein DAC er det beste tilleggsutstyret eit stereoanlegg kan ha, om du vil ha god lyd frå mobilen eller datamaskina, for den innebygde dac-en i desse apparata er av ussel kvalitet. Eg koplar Mac-en - og stundom mobilen - til stereoanlegget via ein slik utvortes dac. Eller bruk hovudtelefonar, slik ungdommen gjer. Artikkelen om kassettspelarar vart forresten særs godt motteken av redaktøren, so ein oppfylgjar er på veg, med modellar frå Tandberg, NAD og fleire.

Besøk
Vitjing frå utlandet gjorde at eg måtte gjera endringar i anlegget, for Stig Inge verka etter å få lytta til nokre komponent eg tek vare på for han. Det dreier seg om ei spesialutgåve av den klassiske og vidgjetne 25-wattaren frå Electrocompaniet, der heile straumforsyninga er røska ut og erstatte med ei spesialbygd frå Tyskland. Også forforsterkaren Pre 2 har fått ny straumforsyning i form av ein liten utvendes boks, som ein “batterieliminator” - i desse dagar kalla ladar. Normalt får Pre 1 og 2 straum frå effektforsterkaren. Denne forsterkarkombinasjonen spelar forbaska godt, meir om det seinare. Høgtalarane var også frå Electrocompaniet, modellen Objekt, “pyramiden", konstruert av Svein Erik Børja. Dei vil eg og koma attende til ved eit seinare høve.....

Les heile dagbiokartikkelen til Stig Arne i Audiophile.no

SAD0424 (1 of 1).jpg
 

Kommentarer

Gjest.

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.09.2006
Innlegg
5.927
Antall liker
717
Alltid moro å lese det du skriver! Ser du har prøvd ut litt forskjellige forsterkere. Har du fremdeles NAD 3020 som førstevalg? Greier den å drive NS-1000?
 

Hemispheres

Rush fan (og litt Tool)
Ble medlem
10.11.2011
Innlegg
1.567
Antall liker
1.106
Sted
Lund, Krs
Torget vurderinger
183
ns 1000m, må ha mye mer strøm en db tilsier for å riste liv i bassen. De funker også dårlig på lave volum, ellers himmelsk.
 

sas1954

Medlem
Ble medlem
28.07.2007
Innlegg
7
Antall liker
2
Torget vurderinger
0
Alltid moro å lese det du skriver! Ser du har prøvd ut litt forskjellige forsterkere. Har du fremdeles NAD 3020 som førstevalg? Greier den å drive NS-1000?
Ja må innrømma at eg framleis nyttar 3020/7020. Det har synt seg vanskeleg å finna noko som er like musikalsk. Skulle gjerne hatt noko kraftigere, men kva? Og det vert dyrt. Naddane klarer fint å driva store høgtalarar, som er lettare å driva enn små, sidan store membanareal flyttar luft effektivare enn små. Mange trur store høgtalarar er vanskelege å driva, men det er faktisk omvendt.
Mh Stig Arne
 

sas1954

Medlem
Ble medlem
28.07.2007
Innlegg
7
Antall liker
2
Torget vurderinger
0
ns 1000m, må ha mye mer strøm en db tilsier for å riste liv i bassen. De funker også dårlig på lave volum, ellers himmelsk.
Hei, ja du har gode poeng her. Skulle ofte ynskja eg hadde meir effekt. Eg kjem attende til ein gjennomgang av NS1000M når eg berre får tid. Må spelar meir på dei fyrst.
Mh Stig Arne
 

Informasjon om bruker

Audiophile.no
Bransjemedlem
Medlem siden
Antall liker
1.036
Link til alle artikler
425
Audiophile.no sine annonser
Audiophile.no
H400 – ny integrert i toppklasse fra Hegel

H400 – ny integrert i toppklasse fra Hegel

  • 0
I fjor sommer lanserte Hegel en ny toppmodell av integrerte forsterkere sammen med den nye CD-spilleren i tilsvarende prissegment, etter at de året før hadde skapt det separate forsterkersettet...
Fortsett
Audiophile.no
Google TV Streamer – Chromecast har blitt skikkelig voksen

Google TV Streamer – Chromecast har blitt skikkelig voksen

  • 0
For to år siden kom Chromecast med Google TV til Norge, og vi kastet oss begjærlig over en test av denne nyvinningen. Nå har Google TV blitt enda mer voksen, og er ikke lenger en forvokst dongle...
Fortsett
Audiophile.no
Galaxy Unpacked juli 2024 – nyeste halvårlige slipp fra Samsung

Galaxy Unpacked juli 2024 – nyeste halvårlige slipp fra Samsung

  • 0
Den 10. juli arrangerte Samsung sitt halvårlige lanserings-event Galaxy Unpacked. Hovedattraksjonen var også denne gangen en ny generasjon av de to brettbare mobiler på agendaen, i tillegg til en...
Fortsett
Audiophile.no
Electrocompaniet Objekt - karakterfulle høgtalarar del 1. Stig Arne si dagbok Juni 2024

Electrocompaniet Objekt - karakterfulle høgtalarar del 1. Stig Arne si dagbok Juni 2024

  • 10
I førre dagboka skreiv eg om karakterfulle forsterkarar. Me held fram med karakterfulle høgtalarar. 3 store par er relativt grundig prøvd ut, eitt av dei er særs sjeldne, dei to andre meir vanleg...
Fortsett
Audiophile.no
Magico S3 2023 – Norgespremiere hos Duet Audio

Magico S3 2023 – Norgespremiere hos Duet Audio

  • 0
15 juni var det norgespremiere på Magico S3 2023. Audiophile.no avla Duet Audio en visitt både for å overvære lanseringen og for å besiktige denne aktøren sine nye lokaler. Duet Audio sine nye...
Fortsett
Audiophile.no
Karakterfulle forsterkarar – Stig Arne si dagbok 2023

Karakterfulle forsterkarar – Stig Arne si dagbok 2023

  • 11
Åremålsdag og vitjing frå “soloppgangens land” - atter ei gong - har gjort at me er lovleg seint ute med ny dagbok. Men her kjem nokre gamle forsterkarar og ein “ny”, ein MAC og ein DAC og litt...
Fortsett
Topp Bunn