Digitale avspillere Dac og Streamer

Andy

Hi-Fi freak
Ble medlem
13.07.2003
Antall liker
5.605
Sted
Nøtterøy
Ok. Er veldig godt fornøyd med lyden slik den er i dag, men en vil jo gjerne ha det optimalt. :)

Hvilke løsninger finnes da med trådløse produkter? Vil gjerne beholde min dac.

Terje-A

Æresmedlem
Ble medlem
16.05.2013
Antall liker
9.715
Sted
Østfold
Torget vurderinger
19
Ok. Er veldig godt fornøyd med lyden slik den er i dag, men en vil jo gjerne ha det optimalt. :)

Spørs litt det her, jeg bruker en Node2 og iPad. Bluesoundappen er fin og 100% stabil på iPad. Og opplegget er nettverkskabel fra router til Node2 og optisk til min separate DAC. (Node2 har jo også innebygget DAC, men jeg innbiller meg at min separate DAC er bedre:))
Løsningen er i hvertfall brukervennlig og gir god lyd uten noe tull.

yosh81

Hi-Fi freak
Ble medlem
08.04.2013
Antall liker
931
Sted
Flisa
Torget vurderinger
10

Du kan jo prøve å kjøpe inn en dedikert streamer.
Her er det mye å velge i, men f.eks en Bluesound Node fungerer veldig godt. Da kan du spille av det meste.

skorob

Hi-Fi freak
Ble medlem
02.05.2012
Antall liker
2.036
Sted
Brumunddal
Torget vurderinger
9
Litt off topic men; for noen få år siden hadde jeg ansvar for teknisk drift av hele Tidal-riggen og nettverksgjengen, som alle var hifi-interesserte, hadde et visst humoristisk forhold fiberkabelen til 159.- som koblet de skranglete Dell-diskene av billigste modell i SAN'et til internett.. :)
Dell disker?

Karl_Erik

Hi-Fi freak
Ble medlem
31.10.2002
Antall liker
1.188
Torget vurderinger
1
Bluesound Node2 er nevnt. Andre alternativ er Sonos Connect og Auralic Aries Mini

Topp Bunn