Best kjent som bassist, men Carol Kaye er og var også en glimrende gitarist.
Ellers har jeg sans for Toni Lindgren (Reina del Cid):
|
Det spretter vel strengt tatt mest.Det svinger.
På tuben er det jo "hundrevis" av tilsvarende yngre, dyktige jenter som spiller gitar på "pikerommet" med ulike backing tracks, men det var kanskje ikke helt de som Blues hadde i tankene med tråden, eller...?.Det svinger.
Menne, er ikke det en bassGITAR?Suzi Q spiller bassss.![]()
Vi har muligens ulik definisjon på "tilsvarende".På tuben er det jo "hundrevis" av tilsvarende yngre, dyktige jenter som spiller gitar på "pikerommet" med ulike backing tracks, men det var kanskje ikke helt de som Blues hadde i tankene med tråden, eller...?.
I C^Joda, men les Blues første setning i åpningsinnlegget.
Mulig, men det er ikke spes vanskelig å finne like pene brunetter m/minst like mye kløft, som spiller minst like braVi har muligens ulik definisjon på "tilsvarende".![]()
Var nettopp på konsert med denne gjengen, var braHar null peiling, men liker dama fra harrys gym og i was a king, måtte stoppe når jeg hørte denne live p2, tror hun gjør noe rart
BassgitarrrrrrSuzi Q spiller bassss.![]()
Toni har fantastik (Feel) og spiller meget originalt, Toni og Reina er fantastiske sammen.Best kjent som bassist, men Carol Kaye er og var også en glimrende gitarist.
Vet du har sagt dette tidligere @ptb , men velger å tenke at en av dere hadde en dårlig dag.Får virkelig håpe det blir gjennomført og at dere får en super konsertopplevelse.
Det er bra driv over Popovic, og grei å hvile øynene på også.
TTB derimot - for min del (basert på forrige konsert i Oslo)
Vis vedlegget 770964