ynot
Hi-Fi freak
Mulig jeg er helt @HasseBasse men jeg ser den ikke på www.imusic.noLitt rart at det er billigere i DK………
imusic har også en Norsk hjemmeside. Har ikke sjekket prisene der.
Mulig jeg er helt @HasseBasse men jeg ser den ikke på www.imusic.noLitt rart at det er billigere i DK………
imusic har også en Norsk hjemmeside. Har ikke sjekket prisene der.
Jeg må være helt hassebasseMulig jeg er helt @HasseBasse men jeg ser den ikke på www.imusic.no
Må på det kraftigte protestere over, at det med ikke å kunne finne ting skule være = en HasseBasseMulig jeg er helt @HasseBasse men jeg ser den ikke på www.imusic.no
Irriterende. Jeg finner den i Qobuz direkte, men ikke når jeg søker i Roon (som også har Qobuz).
Så billigere å bestille fra Danmark. Super fornøjd med imusic. Topp kundeservice og rask levering216 for enkelt vinylen og 2878 for bok settet.
100 dkr = 144nok i skrivende stund så du sparer 100nok på å bestille fra Danmark.Så billigere å bestille fra Danmark. Super fornøjd med imusic. Topp kundeservice og rask levering
Alle monner drar.100 dkr = 144nok i skrivende stund så du sparer 100nok på å bestille fra Danmark.
Ja, klart bedre, ikke vesentlig dypere, men mer «definert», vokal og diskant også, noe grøt i stemmer er borte, mot slutten bikker det mot q-sound…Ja det er sant, men den låter bedre. Bassen går hakket dypere og diskanten er mer definert.
Jeg hadde splitter ny båndopptager da albumet ble lansert. En klassekamerat hadde kjøpt det og han var så snill at jeg fikk låne platen en dag for å kopiere det. Det ble gjort etter leksetid, litt sent på kvelden. Alt gikk bra, helt til det siste sporet, da dunket jeg borti platespilleren slik at stiften hoppet. Fremfor å spille inn hele siden på nytt ble det å starte nytt opptak akkurat før "hoppet". Det gikk egentlig greit, bortsett fra at båndopptageren hadde separat opptakshode. Dette medførte at det ble et taktslag ekstra på dette punktet. Jeg spilte platen utallige ganger i årene som kom inntil tidligere nevnte CD kom i hus. Jeg kvepper nesten like mye hver gang jeg spiller CDen og det ekstra taktslaget ikke er der.Husker godt første gangen jeg hørte det albumet der Ny bygde seas argon og noe denon elektronikk ble innviet med the dark side of the moon
Jeg klarer meg med denne + boka. Har nok utgaver av studio albumet.Lett og finne, denne kommer også. Er mye billigere enn her hjemme.
Pink Floyd · The Dark Side Of The Moon Live At Wembley 1974 (LP) [2023 Remaster edition] (2023)
Ikonisk koncert, genudgivet på vinyl for første gang nogensinde. Coverdesign af Aubrey Powell/Hipgnosis & Peter Curzon/StormStudios. Med originalt tegnet cover artwork fra 1973 af George Hardie. Inkl. to plakater med design af Ian Emes og Gerald Scarfe.imusic.dk
Kjøpttakk for tipsJeg klarer meg med denne + boka. Har nok utgaver av studio albumet.
Hmmm, hadde jeg ikke ignorert deg skulle jeg svartEn ordentlig sviske blant audiofile. Dark Side of the Prune?
Deluxe, clothbound, hardcover book - limited and numbered (500 copies only).
Any Colour You Like - The Dark Side Of The Moon On Vinyl gathers together the 700 currently known variations of Pink Floyd’s masterpiece on record. They are all there, from the first March 1973 UK edition with solid blue prism labels, to the most obscure pressings from Nicaragua and Mozambique and everything in between.
Each country has its entry with all known releases – test pressings, promotional copies, stock copies and miss-pressings, all clearly arranged in chronological order with all necessary specifications and complemented by a thousand images of labels and packaging details. The book deliberately refrains from a valuation of the various pressings as nothing is more subjective and volatile than the value of records.
Author Stefano Tarquini has spent a major part of his life collecting records by Pink Floyd. His eye for detail and knowledge of the band’s official output on vinyl since 1967 makes him an essential source of information for fellow collectors and countless publications in Italy and all over the world.
Jeg hadde kjøpt den hvis den hadde bare vært vinylAlltid moro med nye utgaver. Jeg hadde kjøpt denne boksen hvis den hadde kommet i en utgave uten vinyl.
In a new interview, Waters said he decided to secretly re-record the classic album "because not enough people recognised what it’s about, what it was I was saying then"
Han skrev vel The Wall, DSotM, The final Cut med flere?Meh, jeg lar meg alltid forundre over at han som mener han var den kreative kraften bak Pink Floyd ikke har klart å lage noe kreativt på 30 år, men heller graver seg ned i gammel bitterhet og fordums storhet. Det siste albumet hans var helt OK, ikke mer.
Han skrev tekstene på DSotM. Musikken var samarbeidsprosjekt hvor de andres bidrag var ganske betydelig.Han skrev vel The Wall, DSotM, The final Cut med flere?
Men ja, han har vel ikke laget noe bra etter at han forlot Pink Floyd
Her er jeg ikke enig karer!Han skrev vel The Wall, DSotM, The final Cut med flere?
Men ja, han har vel ikke laget noe bra etter at han forlot Pink Floyd