U
Klassisk er jo ikke noe man spiller igjen og igjen like etter hverandre, men som man spiller og så kommer tilbake til og tar fram igjen og spiller på nytt. Så at klassisk ikke er representert så mye her er vel en konsekvens av genren. De 3 siste CDene jeg hørte var:Minutten skrev:Blir kanskje litt kort tidsrom for mange med "mest spilt siste uke", men det er bare å poste de platene du har spilt mest den siste tiden. (uke, måned el.)
Er jo en god blanding her nå men veldig lite klassisk?
Det er kanskje anderledes om du bare spiller klassisk musikk, men for meg er ikke den noe anderledes en jazz, rock osv. Jeg har en tendens til å fokusere på en type musikk en periode for så å skifte til annen type, f.eks fra Klassisk (Wagner) til Vreeswijk. Typisk kan jeg spille åpningen av Tristan og Isolde 4-5 ganger en uke for så ikke spille den på måneder. men det er ingenting i veien med å poste de 3 siste du har spilt. Nystedts strykekvartetter har jeg ikke hørt, og de skal sjekkes ut.otare skrev:Klassisk er jo ikke noe man spiller igjen og igjen like etter hverandre, men som man spiller og så kommer tilbake til og tar fram igjen og spiller på nytt. Så at klassisk ikke er representert så mye her er vel en konsekvens av genren. De 3 siste CDene jeg hørte var:
Jeg synes at begge de to nye platene er Bushman's beste så langt. Denne er covere + en Bushman's den andre er bare Bushman's + en cover. Legger ved klipp 1 av 6 fra konserten hos Big Dipper Januar 2012. Har ikke fått tid til å se gjennom de, men regner med det er mest fra de nye platene...Townes skrev:@Minutten - Hvordan er den Bushman's revenge skiva? Hørte noe utdrag på radioen, nok til å trigge nysgjerrigheten.