I forlengelsen av forrige innlegg må jeg få lov til å nevne et par-tre låter til, men dropper videoene her. Jeg har vært Thin Lizzy fan siden jeg var 13-år, dvs siden jeg første gangen hørte noen sanger fra 'Bad Reputation' (tror det var spesielt 'That woman's gonna break your heart' som fenget) som min fetter hadde, sånn rundt 1980. Så når Smashing Pumpkins kjører cover-låt av 'Dancing in the moonlight' blir jeg veldig glad, også fordi jeg er veldig glad i Smashing Pumpkins. I nyere tid så har faktisk Sade laget cover av samme låta (edit: fant ut at det var "Still in love with you" hun covret)! Jeg innbilte meg at jeg hadde hørt White Stripes covre samme låt, men klarte ikke å finne igjen noe av det på nettet. Så det var nok feil; men de har andre flotte covere, bl.a. en nydelig cover av 'One more cup of coffee ...', og ikke minst 'Jolene', og de gjør låtene veldig til sine egne synes jeg. Poenget mitt er at det å høre cover-låter av favoritt-bandet ditt, bli covret av andre favoritter, så er det bare veldig moro!