Zerostat
Hi-Fi freak
Driver og sammenligner en masse kabler for tiden. Har sammenlignet diverse kabler mot et par gamle Kimer Select KS-3035. Jeg er ikke imponert over nivået på de nye kablene, men er mer imponert over all den publisiteten disse nye kreasjonene får. Siste skudd på stammen hos meg var et par Chord Sign. Etter hva jeg leser i Fidelity, så skal de omtrent være like gode som kimbers nyeste kabel. Dette er rett og slett bare tullball. At det går an å lire ut av seg noe sånt. 3035 tegner omtrent et dobbelt så stort rom. Makrodynamikken på Chord Sign. er helt flat i forhold og toppen er helt intetsigende. Om ikke dette skulle være nok, så er det som å skru på subben med 3035. Mellomtonen er også mye mer organisk og åpen på 3035. Dette skyldes sikkert øktet makrodynamikk. Ikke la deg rive med! Igjen
Bruk egne ører
For å nevne det så har jeg tidligere hatt 3038. Dette var toppkabelen. 3035 er varmere og har mer body. Mindre ekstrem og lettere å ha med å gjøre.
Mulig Chord er en bra kabel, men 3035 er så uendelig mye bedre en alt annet hos meg
Er det noen som har andre "gamle" kabler som holder mål?
Jeg selger ikke Kimber kabler. Har heller ingen økonomisk interesse.
For å nevne det så har jeg tidligere hatt 3038. Dette var toppkabelen. 3035 er varmere og har mer body. Mindre ekstrem og lettere å ha med å gjøre.
Mulig Chord er en bra kabel, men 3035 er så uendelig mye bedre en alt annet hos meg
Er det noen som har andre "gamle" kabler som holder mål?
Jeg selger ikke Kimber kabler. Har heller ingen økonomisk interesse.