V
vredensgnag
Gjest
Ser at Iduns mål er å begeistre kundene gjennom nyskaping - fin visjon det... Veldig original.
Kundeservice@idun.no
Kundeservice@idun.no
Gorrhyse?Roberten skrev:Skjønner det er traurig når produkter man setter pris på forsvinner, eller endrer seg til det ugjenkjennelige, men akkurat her skjønner jeg Lilleborg, Fisk Pust munnvann må jo ha et svært begrenset nedslagsfelt.Sleiven skrev:Solidox Fisk Pust munnvann
har et par glass, byttes gratis mot f.eksValentino skrev:Oppdaget til min forskrekkelse at vi hadde et glass av gamletypen. Nå har fruen tømt det, og det er til salgs til høystbydende. Bud på PM.
Vel alli vil vel ha frisk pust og dette produktet sorget faktisk for det. Perfekt for seriøs klining som slår ut på blindtarmen. Konkurrenten selges nå på apotek til 3 ganger prisen, så her har Solidox gjort en bommertRoberten skrev:Skjønner det er traurig når produkter man setter pris på forsvinner, eller endrer seg til det ugjenkjennelige, men akkurat her skjønner jeg Lilleborg, Fisk Pust munnvann må jo ha et svært begrenset nedslagsfelt.Sleiven skrev:Solidox Fisk Pust munnvann
Han er kanskje elskeren til Tub Girl?ErosLoveking skrev:Vil vi egentlig vite hva som er ditt referansegrunnlag her. :-XTubesnake skrev:Etter smaken på innholdet å bedømme har jeg en mistanke om at de har vært brukt som klyster før de havner i butikkhyllene.rolfozzy skrev:Jeg har ikke prøvd, men jeg har hørt at disse skal være godt egnet til klyster. Ja etter at senneppen er fortært da selvfølgelig.![]()
;DValentino skrev:Oppdaget til min forskrekkelse at vi hadde et glass av gamletypen. Nå har fruen tømt det, og det er til salgs til høystbydende. Bud på PM.
Jeg glemmer alltid hvilken det er av de der salataene som smaker hoppetau så jag må ty til u-testen når jeg er i butikken.Sleiven skrev:Nevner i fleng: Kronborg leverpostei, furunålspastiller, Kolibri drops, Solidox Fisk Pust munnvann, Delikat salater og leverpostei( skjøvet ut av det mølet Denja som smaker som kokt aspartam uansett hvilket produkt det er), Delikat kylling leverpostei ( finnes ,men er på vei ut), Felix ketchup, Torskerogn i hvit/grønn boks, osv.
Enig med trådstarter. Har egentlig nok drikkeglass, men formen på de nye med skrukork gjøre det nesten umulig å nå sennepen med kniv.SOA skrev:Denne er en klassiker imo. Perfekt til Juletorsken.
Glasset fungerer også utmerket som drikkeglass...
Hyse = kolje på austlandsk (haddock for dei som er heilt i skodda)ErosLoveking skrev:Gorrhyse?Roberten skrev:Skjønner det er traurig når produkter man setter pris på forsvinner, eller endrer seg til det ugjenkjennelige, men akkurat her skjønner jeg Lilleborg, Fisk Pust munnvann må jo ha et svært begrenset nedslagsfelt.Sleiven skrev:Solidox Fisk Pust munnvann
http://www.facebook.com/#!/home.php?sk=group_168186343219380&ap=1Spiralis skrev:Noen MÅ starte en Facebookgruppe!!
Ta det med ro. Det er ikke halalsennep.Tor Nado skrev:folk som spiser idun sennep bør drepes bankes opp.
Og tørsten slukkes fra et sennepsglass?Tor Nado skrev:tar det med ro, og
darkness on the edge... litt mandagsfyll.