De som har blitt parodier på seg selv:

JAND

Overivrig entusiast
Ble medlem
04.07.2005
Innlegg
539
Antall liker
2
Smashing Pumpkins. Allt gikk rett til helvete for Billy Corgan når Camberlin måtte gi seg. Jimmy Chamberlin er en av mine favoritt trommiser og var det ikke for han ville aldri SP vært det de en gang var. Desverre er jimmy ute og kjører om dagen, med dette Jimmy Chamberlin Complex. Her fremstår han som en tragisk flinkis-trommis fullstendig uten respekt for seg selv og hva han egentlig evner.

Jon A
 

Lapavoni

Hi-Fi interessert
Ble medlem
20.12.2006
Innlegg
62
Antall liker
0
The Atl skrev:
Lapavoni skrev:
wotg skrev:
Uenig. St. Anger var knallbra og nytenkende.
Elaborer?

Mvh
Metallica har hele tiden vært i utvikling i stedet for å resirkulere gamle låter slik flere andre band gjør. Jeg synes at St. Anger virkelig var et friskt pust etter en stund med div. materiale med varierende kvalitet. Alt som kom ut mellom the black album og St. Anger kunne ha vært samlet på én plate som kanskje hadde holdt vanlig Metallica-kvalitet. Etter mye om og men med krangling og avrusning og faktisk et helt album ferdiginnspilt som de dumpet fordi det ikke holdt mål, så startet de helt på nytt. Resultatet ble St. Anger som jeg mener holder topp kvalitet. Lydkvaliteten er ikke helt i toppen. Litt for mye loudness gitt. Men låtmessig er albumet superb :) Bandet er på ingen måte en parodi av seg selv. De hadde vært en parodi på seg selv hvis de fremdeles bælmet øl og resirkulerte gitarriff fra åttitallet. Det gjør de definitivt ikke.

Gleder meg til neste Metallica-skive :) Må vel nesten kjøpe noe nytt til anlegget i anledningen.
 
Topp Bunn