ikke har jeg båt, og ikke går jeg på stranda. Blir ikke så mange festivaler heller på meg så da benytter jeg muligheten til å drikke min kjøleskapkalde (grønn) Hansa rett fra boksen. AhhhLivet er for kort for å drekke kjip pilsner. Direkte fra boks passer i båten eller på stranda og plast på festival.
-BB-
Tøft anlegg!!
Min store favoritt av butikkøl i sommer!
Deilig grill da!Min store favoritt av butikkøl i sommer!
Ikke så mye igjen i glasset på bildet og håper at det er greit med et grillebilde her inne .
^ Nei. Det er faktisk feil, EBH.
Øl skal bestå av kun 4 ingredienser, det er lovbestemt allerede i det herrens år 1516. Det derre surret med å injisere alle mulige bisarre bestanddeler inn i et ellers fornuftig brygg, er altså forbudt.
Og sånt er det gode grunner til.
(EDIT: Juicy IPA er en av de få ølene jeg regelrett har tømt i vasken etter noen få slurker, og det er faktisk helt sant. Det kommer aldri mer inn i mitt hus!)
Blasfemi! Er så deilig at det endelig lages så mye forskjellig snadder kontra det triste utvalget som var for 15år tilbake. En velsignelse for oss som ikke drikker vin å annet søl^ Nei. Det er faktisk feil, EBH.
Øl skal bestå av kun 4 ingredienser, det er lovbestemt allerede i det herrens år 1516. Det derre surret med å injisere alle mulige bisarre bestanddeler inn i et ellers fornuftig brygg, er altså forbudt.
(EDIT: Juicy IPA er en av de få ølene jeg regelrett har tømt i vasken etter noen få slurker, og det er faktisk helt sant. Det kommer aldri mer inn i mitt hus!)
Så ikke det innlegget med en gang jeg...^ Nei. Det er faktisk feil, EBH.
Trengs vel litt gjær også...Vel Hr Rognlien, er det ikke egentlig slik at det bare er tre ingredienser? Malt, humle og vann?
Offisielt ødela vaskedama vår en EAT Jo No 8, men jeg ser ikke bort fra muligheten av at det faktisk kan være jeg som har gjort det en sen fredagskveld etter litt for mange øl. Fort gjort da.Pils og vinyl hører ikke sammen. Jeg har knekt to pick-up nåler. Begge av type Lyra. Øl var involvert...
Beste pilsen det der
Det er vel kun EC Dahls pils og Frydenlund pils som fortsatt holder på renhetsloven i Norge.^ Nei. Det er faktisk feil, EBH.
Går for gammalt piss du også ja? Skål!