Ånei, dette var nedtur på en ellers fin lørdagsmorgen.
Høvding,
Her har vi antagelig en situasjon der et antall ferge-betjenter og andre med særs utviklede tvangstanker over tid har jobbet seg inn i forumet, og funnet at bruktbørsen inneholder frihetsgrader som den øvrige deltagermasse bør skjermes fra. Hvorfor skal vi straffes fordi en og annen ferge-betjent ikke klarer å forholde seg til informasjon over 2 sider?
Uten å ønske å gi Rema1000 en millimeter med drahjelp, må jeg innrømme at slagordet de for tiden bruker, "Det enkle er ofte det beste", faktisk gjelder i flere sammenhenger. Liker å sette meg ned å scrolle gjennom utstyr tilsalgs, ikke fordi jeg nødvendigvis er på leting etter noe spesielt, men man vet jo aldri, gjør man vel? At en annonse om en cd-spiller etterfølges av en om en rørforsterker, som igjen etterfølges av en om et stereorack, plager meg ikke. Faktisk er det slik at jeg liker det.
Steg 2 i ferge-betjentenes strategi er selvfølgelig å forpeste forumet med innlegg av typen:
"Nå er jeg så lei. Nå har en tulling som skal selge en receiver lagt denne under CDspillere, Radio etc. Jeg mener denne må flyttes til forsterkere, yadayadayada......"
Nå er det skissert løsninger i denne tråden som på sikt kanskje vil være tilfredsstillende for alle parter. Metoden som er benyttet nå er tungvint for brukerne. Det hadde vært mye mer elegant om dere hadde opprettholdt en felles tabell for alle salgsannonser, og heller latt brukerne filtrere data gjennom en drop-down eller liknende.
BJ