Dell

costello

Hi-Fi freak
Ble medlem
19.10.2004
Innlegg
1.334
Antall liker
123
Torget vurderinger
2
Hei.

Huset trenger en PC nr.2 som bare er tenkt å brukes til enklere formål, f.eks. kikke på Hifisentralen og Naim-forumet ;).

Noen som har erfaringer med Dell og servicen der?

Kunne selvfølgelig bare løpt og kjøpt på Elkjøp, men har dårlig erfaringer derifra når det gjelder service.

mvh
 

erio

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
11.10.2004
Innlegg
240
Antall liker
0
Dell funker helt fint til sånt. Skal du ha en "ferdig-pc" så er dell av det aller beste. (Ikke det råeste, men virker hver gang og har god service)
 
K

Kaarelars

Gjest
Hei.

Huset trenger en PC nr.2 som bare er tenkt å brukes til enklere formål, f.eks. kikke på Hifisentralen og Naim-forumet  ;).  


mvh
Sitter som regel foran en enkel Dell med stort sett samme formål og det fungerer utmerket. Lettvint å få sakene levert på døra også.

Mvh
 
T

theStig

Gjest
Jeg har bare bra erfaringer med Dell. Har kjøpt to Dell PC'er, og kommer nok til å fortsette med Dell også. Det går an å bestille flere typer service når man bestiller maskina, litt avhengig av modell/type PC.
 

soundscape

Æresmedlem
Ble medlem
21.09.2005
Innlegg
11.302
Antall liker
35.074
Sted
Nordre Follo
Torget vurderinger
19
Vi har flere Dell PCer på jobben, samt at jeg nylig kjøpte en hjemme. Stabile og pålitlige, samt masse PC for pengene !
 

superhkm

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.04.2005
Innlegg
4.139
Antall liker
3.231
Torget vurderinger
2
Jeg har bare bra erfaringer med Dell. Har kjøpt to Dell PC'er, og kommer nok til å fortsette med Dell også. Det går an å bestille flere typer service når man bestiller maskina, litt avhengig av modell/type PC.
Kan bare slutte meg til dette, ikke aller billigst i innkjøp, men du sparer mye tid og frustrasjon, "next businessday service" er også verdt pengene, de holder hva de lover.
 

costello

Hi-Fi freak
Ble medlem
19.10.2004
Innlegg
1.334
Antall liker
123
Torget vurderinger
2
Takker for svarene - det var jo bare positivt!

Bare å hive seg rundt å bestille!


mvh
 

LemonDog

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
22.03.2002
Innlegg
379
Antall liker
49
Torget vurderinger
8
Vi bruker mye Dell på jobb, men drifterne her er lite fornøyd med support-avdelingen til Dell. Det tar en evighet før de svarer på telefon/mail, og når de først gjør det kan de bare svare på helt enkle spørsmål.
 
T

theStig

Gjest
Dette er temmelig typisk... f.eks IBM sender server-disker i kartonger beregnet for TO disker. Inni den store esken er det to mindre esker. Den ene inneholder en disk, og den andre er tom, men merket tydelig med "Intentionally left empty"....
 

larshe

Hi-Fi interessert
Ble medlem
22.03.2006
Innlegg
68
Antall liker
4
Sted
Elverum
Vi bruker mye Dell på jobb, men drifterne her er lite fornøyd med support-avdelingen til Dell. Det tar en evighet før de svarer på telefon/mail, og når de først gjør det kan de bare svare på helt enkle spørsmål.
Firmaet jeg jobber i bruker også Dell, vi har hatt noen ikke helt heldige episoder med supporten, men i det store og det hele har vi hatt langt flere og langt større problemer med HP og Fujitsu-Simens.
 
S

so

Gjest
Stasjonær eller laptop?
Har benyttet Dell på jobb i mange år og bruker nå daglig en jobblaptop. Dell D610.
Helt perfekt for den slags bruk jeg trenger, stillegående centrino og ikke for stor. Litt dårlig batterikapasitet.

Ingen erfaring med Dell support.
 

costello

Hi-Fi freak
Ble medlem
19.10.2004
Innlegg
1.334
Antall liker
123
Torget vurderinger
2
Etter litt betenkningstid...det skal være en stasjonær PC.

Noterer noen negative bemerkninger her, men tror nok det blir Dell allikevel. Eneste lokale alternativet er Elkjøp :'( :'(

mvh
 

Chalshus

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.02.2002
Innlegg
6.303
Antall liker
3.748
Sted
Horten
Torget vurderinger
7
Hva med en slik: (? )




Pris fra 5500. Kanskje litt dyrt?
 

mikefish

Hi-Fi freak
Ble medlem
02.01.2005
Innlegg
4.960
Antall liker
517
mine foreldre har Dell og den er rene "rolls'en" i forhold til min Museums-kandidat. men jeg vil poengtere at jeg har lite snøring når det gjelder pc'er.

mvh. s.
 
Topp Bunn