BanjoArrne
Hi-Fi freak
- Ble medlem
- 16.01.2007
- Antall liker
- 31
.
Noen som vett hvilket nummer og album som spilles i denne demo?BanjoArrne skrev:
Takk for innsatsenBanjoArrne skrev:Det var sannelig ikke lett, Mo Ha Dk. :-\
Den låta er det jo også gjort veldig mange covers av. Satt i en times tid i dag og prøvde finne frem. Man kan skimte coveret, om det er det rette, på sidelinjen når kameraet beveger seg mot elektronikken, men ikke så man klarer se hva slags band eller hvilket bildet det er tydelig. Bare litt hvordan det ser ut. Mørkt cover med noe som ligner på en silhuett av et ansikt. Er ikke sikker. Vokalisten kaller også bassisten for "gerry" eller "gary". Gitarspillet virket som en kjent klang.. Trålet Amazon og Spotify samt Google uten resultat på live-versjoner eller cover av Aint no sunshin when shes gone som passet til denne, desverre.
Du kom meg hakket i forkjøpet, hehe.mo ha dk skrev:Takk for innsatsenBanjoArrne skrev:Det var sannelig ikke lett, Mo Ha Dk. :-\
Den låta er det jo også gjort veldig mange covers av. Satt i en times tid i dag og prøvde finne frem. Man kan skimte coveret, om det er det rette, på sidelinjen når kameraet beveger seg mot elektronikken, men ikke så man klarer se hva slags band eller hvilket bildet det er tydelig. Bare litt hvordan det ser ut. Mørkt cover med noe som ligner på en silhuett av et ansikt. Er ikke sikker. Vokalisten kaller også bassisten for "gerry" eller "gary". Gitarspillet virket som en kjent klang.. Trålet Amazon og Spotify samt Google uten resultat på live-versjoner eller cover av Aint no sunshin when shes gone som passet til denne, desverre.
Jeg sendte en e-post til Avantgarde Acoustic og spurte - her er svaret:
The track is part of Jim Kahr's "Burnin' the blues", you can for example find the album at amazon:
http://www.amazon.com/Burnin-Blues-Jim-Kahr/dp/B00000AUEI/ref=sr_1_15?ie=UTF8&qid=1302248440&sr=8-15
He's quite known in our region, playing concerts regularly, and this is how we stumbled upon him and this superbly recorded live album.
Further info on him is also available from his personal website:
http://www.jimkahr.com/
Jeg er sannelig ikke sikker. Kunne prøve spørre vedkommende som la ut videoen.Hvem og hva spilles her? Skikkelig kult var det!
Glemte, gjelder post 70.