Hei og takk som spør.BeetleBug, skal du beholde 912en original eller er det en heftig ombygging på gang? 912 begynner å bli sjelden, og ettertraktet.
Hei og takk som spør.BeetleBug, skal du beholde 912en original eller er det en heftig ombygging på gang? 912 begynner å bli sjelden, og ettertraktet.
Den blir ikke original. Samtidig velger jeg å tro at jeg ikke ødelegger bilen eller verdien i noen særlig grad. Jeg har holdt på med luftkjølt i snart 30 år og har på en måte funnet "min stil" om du vil. Det er over 500 timer med rustsveis på bilen og det som har tatt mest tid er å gjøre om det som andre har gjort tidligere. Hadde det ikke vært for at dette er BILEN, en jeg har følelser for, en "kompis" jeg skamkjørte i min ungdom uten at den så mye som sukket eller klaget så hadde jeg gitt den opp for LENGE siden! Den blir passe "outlaw", passe retro, fjørlett inspirert av Singer men aller viktigst er at den blir aller mest meg.
Mvh
BB
Nydelig farge og jeg digger at folk gidder å gjøre en innsats med sine Fuchs! Tommel opp for at du deler slike bilder.Min gamle 3,2 1986 anno 2005 parkert i Slukets gamle nabolag??
Skjønner. Når man ser utgangspunktet så er det vel ikke så mye igjen av den opprinnelige bilen. Godt jobbet, skal bli morro å se den ferdige bilen.Hei og takk som spør.BeetleBug, skal du beholde 912en original eller er det en heftig ombygging på gang? 912 begynner å bli sjelden, og ettertraktet.
Den blir ikke original. Samtidig velger jeg å tro at jeg ikke ødelegger bilen eller verdien i noen særlig grad. Jeg har holdt på med luftkjølt i snart 30 år og har på en måte funnet "min stil" om du vil. Det er over 500 timer med rustsveis på bilen og det som har tatt mest tid er å gjøre om det som andre har gjort tidligere. Hadde det ikke vært for at dette er BILEN, en jeg har følelser for, en "kompis" jeg skamkjørte i min ungdom uten at den så mye som sukket eller klaget så hadde jeg gitt den opp for LENGE siden! Den blir passe "outlaw", passe retro, fjørlett inspirert av Singer men aller viktigst er at den blir aller mest meg.
Mvh
BB
mye gnukkingNydelig farge og jeg digger at folk gidder å gjøre en innsats med sine Fuchs! Tommel opp for at du deler slike bilder.Min gamle 3,2 1986 anno 2005 parkert i Slukets gamle nabolag??
Mvh
BB
Takk. Det vet jeg alt om. Prøv å bevare noen Gasburners i norsk klima.mye gnukkingNydelig farge og jeg digger at folk gidder å gjøre en innsats med sine Fuchs! Tommel opp for at du deler slike bilder.Min gamle 3,2 1986 anno 2005 parkert i Slukets gamle nabolag??
Mvh
BB
For å skryte litt av lille Skandinavia. Det er pr dd 1 Nordmann, og 2 Svensker som eier en Singer PårsheBeklager Pink Panther! Skal prøve å rette det opp med denne flotte bilen med klassiske linjer, som vistnok lages i dag..?^Høøøyyyy!!! Vekk med DKWen!!!! Da kan du jo også nevne at Porsche hjalp til med å utvikle Lada Samara.
Vis vedlegget 380866
Singer Vehicle Design | Restored. Reimagined. Reborn
AlfaAlfa, du har rett i å legge ut 996. I hht til Porsche, så er både 996 og 986 også klassisk Porsche
Jeg har i alle fall full respekt for at du liker Cayman. Dog.. Klassisk er de ikke.Vis vedlegget 381038
Jeg blir sikkert mobbet nå, men jeg har litt sansen for Cayman også.
Vis vedlegget 381039
Samme gjelder Boxter
Klassisk i den forstand at de har en flat, luftkjølt motor. Porsche har jo forøvrig prostituert seg til SUV-folket og tilbyr mastodonter med diesel-åttere. FYYYYY!!!!Jeg har i alle fall full respekt for at du liker Cayman. Dog.. Klassisk er de ikke.