Skal du grisekjøre med en liten sportsbil, på svingete småveier, eller skal du cruise en stor yankee i byen? Eller kanskje hylspinne med en illsint japse?
Umulig å anbefale musikk når en ikke vet hva slags kjøring den skal være til.
Traveling Wilburys, Tom Petty, Dum Dum Boys, Dance With A Stranger, Simple Minds, The Monroes, Stage Dolls, AC/DC, Bryan Adams, Bruce Springsteen, etc.etc - Også i en V70 (T5).
Rock ala ZZTop, Black Crowes, AC/DC, Jackyl, Rose Tattoo, Iron Maiden, Deep Purple og Black Sabbath. AOR/westcoast rock er heller ikke å kimse av I en kanskje åpen cabriolet ???
Jonas Fjeld, Henning Kvitnes, Fourplay, Mezzoforte, Seigmen, det er bare å velge.
Selv kjenner jeg fort hvilket modus jeg er i, når jeg setter meg bak rattet.....
Enig med Jaerbu. Stoner rock er bra til bil. Jeg må imidlertid rette en sterk advarsel mot Fu Manchu. Deres "King of the Road" har skaffet meg to fartsbøter.
I et litt lettsindig humør skrev jeg faktisk til bandet og fortalte dette, og lurte på om de ville støtte mitt personlige bøtefond. Overraskende nok fikk jeg svar fra de også:
"No one rides for free"