Det bryr jeg meg lite om, nå er jeg lei av disse organisasjonene som kaller seg antirasistiske men er faktisk de største rasistene.
skjønner deg godt, det ble skrevet med tongue in cheek. disse episodene er ikke nye, det var liknende i mine tenår, men da ble de ikke filmet, og hvor stort omfanget er i dag kontra da vet jeg ikke noe om.
det som er sikkert, var at i min oppvekst, så visste vi en ting, og det var at vi aldri måtte varsle de voksne eller politiet om disse episodene, fordi det ville føre til forfølgelse på gatene. sa man ifra, så var man aldri trygg. det beste man kunne gjøre var å ikke være i områdene hvor gjengene var eller stikke hvis de kom til ungdomsklubber og slikt. å ta igjen var også farlig, fordi man da ble jaktet på. det var heller ingen andre kamerater osv som støttet deg hvis du kom på gal fot med disse gjengene. alle visste hvor farlig det var. gjorde man det, så kunne man i praksis aldri gå alene rundt i byen eller andre plasser etterpå.
man så jo for litt siden episoden med jenta som ble voldtatt i sverige også, hun ble forfulgt etterpå.
det er nok store mørketall her.