Takk for utfyllende svar Vidar P.
Skjønner at Naim har forstått dette med kundelojalitet!
Men for all del, et fantastisk system med mange muligheter - det ser jeg. Og ingen vei ut.
O.
Skjønner at Naim har forstått dette med kundelojalitet!
Men for all del, et fantastisk system med mange muligheter - det ser jeg. Og ingen vei ut.
O.
Vidar P skrev:Det er nokså sammensatt svar på dette. Enkelte psu'er er spesifikke for sin spesifikke headunit, f.eks 552PS som kun brukes på NAC552. I en bisetning kan det igjen skytes inn dette med NAC552's (og andre NAC'ers) strømførende inngang; slik at f.eks 552PS faktisk kan brukes til å strømforsyne noen produkter via sin headunit NAC552... egne rails har 552PS faktisk for det; så helt spesifikk blir den ikke forsåvidt.Dog skrev:Nei, det gjør man ikke. Jeg lurte på om Naim var konsistente i modulæritet - og ga brukeren valget til de ulike nivåer.
Altså at psuene hadde samme plugg
Andre psu'er er nokså universelt anvendbare; f.eks HiCap som kan brukes på f.eks CD5x, NAC122x, NAC202, NAC282, SuperNait, Snaxo, StageLine, Headline og kanskje også SuperLine. For ikke å snakke om at den kan brukes på plenty av de tidligere Naim-produktene.
Og cd-spiller psu'er som f.eks 555PS, som kan brukes på alle cdp'er med Burndy, f.eks CDX2, CDS3 og CD555.
Det er et veldig konsistent og sinnrikt system egentlig, men virker nok litt uoversiktlig og omfattende initialt. Bare tenk på hvor nærmest uendelig mange alternative preamp-løsninger man har å velge i; ikke minst når man tar med digital-psu'en Napsc i regnskapet. Jeg tipper det er et 20-talls forskjellige nivåer pre'er man kan sette sammen. Det er ikke mange hifiprodusenter som har et så stort utvalg
/ Beklager OT, det er lett å la seg rive med. Skulle egentlig bare vise frem videoen av min nye kommende riaa.
Mvh Vidar P