Den relativt relative Tapped horn tråden.

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Milenko

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.04.2003
    Antall liker
    1.486
    Sted
    Steinkjer
    Torget vurderinger
    1
    Har Holton sine første 500 kort, ypperlig til bass. Kan mekke sammen en amp :D mangler høvelige trafoer enest.
    Blir desverre over budsjett er jeg redd for.
    Mvh.
    Hva er budsjett da, denne kan bygges som low budget amp. Har et Nad kabinett og div stæsj. Vi havner sikkert på 6 lapper om du kan leve uten wbt, gedigne trafoer og fancy kabinett
    Nærmer seg, må tenke litt på det, se hvor mye jeg sparer på å få plater til innkjøpspris...
    Mvh

Milenko

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.04.2003
    Antall liker
    1.486
    Sted
    Steinkjer
    Torget vurderinger
    1
    Hei, lenge siden oppdateringer i tråden...
    Venter fortsatt på platene, tar litt tid når man må utenfor lokalmiljøet for å få frest plater.
    Har imidlertid handlet inn forsterker og div.
    Pga litt stramt budsjett ble det en Behringer Inuke 6000dsp med viftemod (Noctua) denne gang samt innkjøpt rca-xlr overganger, signalkabel av ok kvalitet og ferdigterminert Speak on høytalerkabler.
    Tenker å klippe av Speakon på høytalersiden og montere kabel rett på terminaler på element.
    Siden kasser tar litt tid så leter jeg litt etter et par støperør på minimum 40 cm diameter til å bygge et par midlertidige sonosubber mens jeg venter, med Inuken kan jeg ratte en del for å få det tilpasset oppsettet mitt.
    Evt. om jeg ikke finner støperør lokalt så får jeg bygge noe annet som "ventesub".

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn