Night of The Hunter er kanskje det nærmeste jeg kommer en favorittfilm. Gled deg!2001: A Space Odyssey
Persona
*Citizen Kane
*Seven Samurai
8 1/2
*Metropolis
*Night of the hunter
Og mange flere.
Jeg har prøvd å se 2001: A Space Odyssey sikkert 4-5 ganger, men jeg fikser det bare ikke.
De med * skal jeg se ved en passende anledning.
Det er santRomodysséen har det killer lydsporet da.
Den har jeg ikke hørt om. Kan den streames mon tro?Night of The Hunter er kanskje det nærmeste jeg kommer en favorittfilm.
Vet ikke, men de pleide å ha criterium collection versjonen på platekompaniet.Den har jeg ikke hørt om. Kan den streames mon tro?
Samme her. jeg ser gjerne på litt sære og ukjente filmer, men unngår som regel de som alle MÅ se, som Titanic, Love actually, Lost in translation, osv. Ofte er de allerede forutsigbare når du ser plakaten og blir enda mer forutsigbare når alle snakker om den, hele tiden, i årevis.Titanic.
Var rimelig lei av blockbusters som "alle" skulle se ganske tidlig i voksenlivet. Har vel holdt litt på den særheten. Ser for tiden mest filmer på Mubi, men planen er å komme seg oftere på kino og gjenoppta medlemskap på Cinemateket i Oslo.
Jeg også.Har aldri sett en Star Wars film, og er stolt av det..
Da har du gått glipp av mye.Til dags dato ikke sett en eneste james bond film så et klipp for hauer av år siden å fant ut at det så jævlig kjedelig ut å aldri siden giddet
Om ikke angret, vet jeg om en film jeg ikke ser en gang til. Den var kjempebra, men jeg var helt tom innvendig etterpå og mistet all livsgnist. Requiem For A Dream.En morsommere liste, med mer fare for diskusjon, ville vært hvilke kjente filmer man angrer på ha sett.
Bare jeg skriver og tenker på Fear and loathing in Las Vegas, blir jeg i dårlig humør. Fy fader for et meningsløst rølpegilde av en film.Om ikke angret, vet jeg om en film jeg ikke ser en gang til. Den var kjempebra, men jeg var helt tom innvendig etterpå og mistet all livsgnist. Requiem For A Dream.
Vi er forskjellige...Bare jeg skriver og tenker på Fear and loathing in Las Vegas, blir jeg i dårlig humør. Fy fader for et meningsløst rølpegilde av en film.
Kanskje du vil like denne bedre? eller kanskje du ikke liker Hunter S Thompson. Uansett en film jeg er glad for å ha sett.Bare jeg skriver og tenker på Fear and loathing in Las Vegas, blir jeg i dårlig humør. Fy fader for et meningsløst rølpegilde av en film.
Den kjøpte jeg på DVD på slutten av nittitalle, men har enda ikke mannet meg opp til å se denOm ikke angret, vet jeg om en film jeg ikke ser en gang til. Den var kjempebra, men jeg var helt tom innvendig etterpå og mistet all livsgnist. Requiem For A Dream.
Som sagt, den er en virkelig bra film, men det skjer overhodet ikke noe positivt i den og du blir sittende igjen å stirre tomt i luften etter at den er ferdig. Som en fylleangst. Skjønner egentlig ikke helt hvorfor, kanskje den bare treffer en nerve, men er ikke alene om å oppleve den slik.Den kjøpte jeg på DVD på slutten av nittitalle, men har enda ikke mannet meg opp til å se den
I tillegg skader det ikke hvis du leser boken, den er like morsom som filmen.Bare jeg skriver og tenker på Fear and loathing in Las Vegas, blir jeg i dårlig humør. Fy fader for et meningsløst rølpegilde av en film.
[/QUOTE
Etter din anmeldelse her så så jeg den filmen en gang til i kveld uten at det endret mitt opprinnelige syn på denne filmen.
Terry Gilliam, praktfulle ballespark til US establishment, ,god musikk (kredittlisten var på 27 låter), og Gonzo-journolasikk.
Hva er å mislike i disse Trump tider?