TT.
The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
Men en LP12 er vel strikkspiller og ikke en DD?En rosa LP12 med regnbuer og enhjørninger hadde nok vakt begeistring
Men en LP12 er vel strikkspiller og ikke en DD?En rosa LP12 med regnbuer og enhjørninger hadde nok vakt begeistring
Det har du helt rett i. Vi kan jo ikke la jorwed herpe en DD spillerMen en LP12 er vel strikkspiller og ikke en DD?
Gratulerer. Kjøpt fra HiFiDo i Japan
Ja. Fra HiFiDo. Spilleren er utrolig flott. Ser absolutt ikke ut som den er flere tiår gammel.Gratulerer. Kjøpt fra HiFiDo i Japan
Det var veldig greit å handle med HiFiDo. De er veldig seriøse, gir god info og svarer på alle spørsmål på en riktig god måte. Dessuten er de helt suverene til å pakke. Ingen fare med at noe skal gå i stykker når det blir pakket slik de gjør.Hei Gratulerer med flått spiler. Hvordan var det å handle med HiFiDo ? Er det toll og moms ved å handle fra Japan. er det 100volt.
Kjøpte min Micro DD-100 der i 2013. Ble sendt halve jorda rundt, og kom hel fram uten en skramme. Flott pakketJa. Fra HiFiDo. Spilleren er utrolig flott. Ser absolutt ikke ut som den er flere tiår gammel.
Kan jeg spørre om hvor mye frakten kom på fra Japan?Det var veldig greit å handle med HiFiDo. De er veldig seriøse, gir god info og svarer på alle spørsmål på en riktig god måte. Dessuten er de helt suverene til å pakke. Ingen fare med at noe skal gå i stykker når det blir pakket slik de gjør.
Det er toll og moms når man handler fra Japan. Spilleren er tilpasset 100 volt, men jeg har en omformer slik at den funker på det norske nettet.
Har sett den før, mensmider da også et billede af min Technics SP10SR med mit hjemmelavet plint på denne her fede tråd
....
Definitivt drømmespilleren!smider da også et billede af min Technics SP10SR med mit hjemmelavet plint på denne her fede tråd Vis vedlegget 871238 Vis vedlegget 871239 Vis vedlegget 871240
Dette er vakkert. Bra jobba!smider da også et billede af min Technics SP10SR med mit hjemmelavet plint på denne her fede tråd Vis vedlegget 871238 Vis vedlegget 871239 Vis vedlegget 871240
Det var forholdsvis dyr frakt, men spiller og støvlokk kom i hver sin eske. Jeg har aldri sett noe hifi blitt pakket så godt!Kan jeg spørre om hvor mye frakten kom på fra Japan?
Godt valg
Skrivemåten tilsier, at du selv mener dette er fakta.Direct Drive ble utviklet til å være den optimale løsningen.
I nyere tid er strikkmotor valgt av mange produsenter
og er mer et bevisst valg for salg og markedsføring
av fremtidige slitasjedeler som DD utelukker......
La oss skille cost no object og price no object.Hadde det vært tilfelle, så hadde dagens no-cost object vært utviklet på DD.
Innlegget mitt er på ingen måte utfyllende, men kun ment som en balanserende motvekt til Flageborgs festtaleLa oss skille cost no object og price no object.
Tydelig at mange av de dyreste er designet av mekanikere og skulptører med begrenset innsikt i el.nikk og 0 innovativ tankegang. Lett å få brut-force stabil gange med flere motorer og syltestrikker. Og én motor og syltestrikk er beviselig bra nok for de fleste gullører.
Btw både Apolyt fra A.S. og S.A.T benytter DD. Apolyt med en hybridløsning, S.A.T har slaktet en Technics.
Ja, jeg bare hopper over de -innleggene hans jeg! Sorry, bare fortsett!Innlegget mitt er på ingen måte utfyllende, men kun ment som en balanserende motvekt til Flageborgs festtale
Denne skulle jeg likt å hatt i samlingen.Min Music Hall Stealth.
Min første DD spiller, enkel og grei, veldig fornøyd med denne.
Vis vedlegget 952613
Fant den kun ny til 52000.Den meget skjeldne SL-1200G er i dag å finne brukt på finn
Fant den kun ny til 52000.
Den utsagnet må du forklare nærmere. Så real time som det går an å bli ser du under her.Vintage DD-spillere måler som oftest bra sålenge det er gjennomsnittsbasert, men sjeldnere når det måles realtime. DD med quartsmotor er vel heller ikke det mest foretrukne i 2023.