Loevhagen
Hi-Fi freak
Han lurte deg. Men, det visste du vel. Han sa bare han ikke var interessert.Men da han ikke var interessert lenger, så mistet jeg også interessen, hahaha. Sånn er det med brødre.
Han lurte deg. Men, det visste du vel. Han sa bare han ikke var interessert.Men da han ikke var interessert lenger, så mistet jeg også interessen, hahaha. Sånn er det med brødre.
Kanskje det er meg som sier jeg ikke er interessert her, sånn at neste mulighet som byr seg gavner meg? Hvem vet?Han lurte deg. Men, det visste du vel. Han sa bare han ikke var interessert.Men da han ikke var interessert lenger, så mistet jeg også interessen, hahaha. Sånn er det med brødre.
Hahaha, tusen takk. Det gikk fort det der. Det må være tidenes raskeste handel, og tusen takk for super pris.@tittentei1000: Gratulerer med HD650. Håper de kan bli sendt i morgen .
Hahaha, tusen takk. Det gikk fort det der. Det må være tidenes raskeste handel, og tusen takk for super pris.@tittentei1000: Gratulerer med HD650. Håper de kan bli sendt i morgen .
Nå får vi se om ardilla har overdrevet snart!
Han fikk dem uansett så rimelig at han umulig kan tape penger på dem...Jeg overdriver bare når jeg er seriøs. At du burde kjøpe HD650 var selvfølgelig bare tull.
Nå får vi se om ardilla har overdrevet snart!
Hahahahahah!!!!!Rabattmonsteret vårt rir igjen. Jeg tror du kommet til å elske dem, tittenteisen, mulig du må gi dem litt tid - eller ikke Håper du har rett versjon da. Jeg foretrekker den ene fremfor den andre.
Rabattmonsteret vårt rir igjen. Jeg tror du kommet til å elske dem, tittenteisen, mulig du må gi dem litt tid - eller ikke Håper du har rett versjon da. Jeg foretrekker den ene fremfor den andre.
Dette nekter jeg å tro.Selv har jeg HD555, og grunnen til at jeg beholdt de, og solgte 650, var at (650) var litt tynne.
Ja, nå har du hyperbolet disse til absolutte ekstrema, så det skal bli spennende å se hvordan de ligger ann i løypa. Jeg har store forventninger, og din kredabilitet hos meg hviler på dette. r.2 til r.1 var jo ikke merkbart.".....og dermed deg......"
Tror korkje på nissen, tannféen eller at HD650 er tynne. Da har du i tilfellet drevet dem med en dårlig (matchet) forsterker (de er jo høyimpedante, 300 ohm).@ tittentei
Hva er det du iike tror?
Er du ikke sikker i din sak, eller? Etter all lovprisingen du har gitt disse, så kan du vel ikke tvile på at de skal falle i smak?Hrmpf.
Og på hvilke måter er det, om jeg tør spørre?På mange måter er HD555 bedre enn noe annet jeg har hørt..
Solly- jeg klarer ikke på samme måte som ardilla å være slem. Lenge. Har aldri hørt 650, og jeg er SIKKER på at de gruserOg på hvilke måter er det, om jeg tør spørre?På mange måter er HD555 bedre enn noe annet jeg har hørt..
Ja, jeg tuller jeg også. Jeg tror nok HD 650 er veldig bra. Det er i alle fall inntrykket jeg har av dem, og det er ikke bare basert på ardillabissens uttalelser.Solly- jeg klarer ikke på samme måte som ardilla å være slem. Lenge. Har aldri hørt 650, og jeg er SIKKER på at de gruserOg på hvilke måter er det, om jeg tør spørre?På mange måter er HD555 bedre enn noe annet jeg har hørt..
husets 12 åringers favoritt PS3 sett
Men morro det er det Tittentei.- selv om jeg gruer meg fælt til hevnen
Definer "ikke skjorta" Skjorter koster helt ned i 49 kr på H&M.Finnes det noen greie stasjonære hodetelefonforsterkere som ikke koster skjorte om dagen ? Har ett Grado SR235is på vei, og tenker å bruke dette en del til å nyte musikken fra stueanlegget Nå er vel dette settet ganske lettdrevet, så kanskje duger utgangen på forsterkeren ?
Ingen menn har så gode svar på alt. Du er åpenbart en kvinne.Spørsmålet er ikke om min kredibilitet står på prøve, kjæreste tittitei. Den er du som skal gjennom HD650-testen. Jeg stoler ikke på noen som ikke elsker sine 650.
Hehe, stemmer det!Definer "ikke skjorta" Skjorter koster helt ned i 49 kr på H&M.Finnes det noen greie stasjonære hodetelefonforsterkere som ikke koster skjorte om dagen ? Har ett Grado SR235is på vei, og tenker å bruke dette en del til å nyte musikken fra stueanlegget Nå er vel dette settet ganske lettdrevet, så kanskje duger utgangen på forsterkeren ?
Ard-illusion......Ja, jeg tuller jeg også. Jeg tror nok HD 650 er veldig bra. Det er i alle fall inntrykket jeg har av dem, og det er ikke bare basert på ardillabissens uttalelser.Solly- jeg klarer ikke på samme måte som ardilla å være slem. Lenge. Har aldri hørt 650, og jeg er SIKKER på at de gruserOg på hvilke måter er det, om jeg tør spørre?På mange måter er HD555 bedre enn noe annet jeg har hørt..
Merket du at ardillusion virket sur i kveld? Kanskje det er en kvinne likevel? Må si jeg ofte er i tvil.
Når alt, kommer til alt. Når all tvil- er satt til side. Lurer jeg fremdeles på He-500... Gjør det.Ja, jeg tuller jeg også. Jeg tror nok HD 650 er veldig bra. Det er i alle fall inntrykket jeg har av dem, og det er ikke bare basert på ardillabissens uttalelser.Solly- jeg klarer ikke på samme måte som ardilla å være slem. Lenge. Har aldri hørt 650, og jeg er SIKKER på at de gruserOg på hvilke måter er det, om jeg tør spørre?På mange måter er HD555 bedre enn noe annet jeg har hørt..
Merket du at ardillusion virket sur i kveld? Kanskje det er en kvinne likevel? Må si jeg ofte er i tvil.
Ja, tror du ikke det var intensjonen? Du undervurderer meg. Typisk av kvinner.Ard-illusion.........
Jeg vil heller anbefale to hodetelefonforsterkere av to grunner:Herregud! @Rocksolid Hva skjer?
Kona ville - helt uten grunn. Lytte til Lcd-2. Min første tanke var jo: Kult det. Men, nå etter en time. Ka faen?
HUN, KOSER SEG.
Nå, er ikke jeg født igår. Så mens jeg må sitte her å lytte til bakgrunns støy ( ikke min type musik - Matchbox twenty) sitter jeg jo å planlegger en LCD-3, og en amp- med TO uttak! Kefaen mainj!
Dette blir det! Dette blir.
Ja, tror du ikke det var intensjonen? Du undervurderer meg. Typisk av kvinner.Ard-illusion.........
Det har i det siste vært en del oppmerksomhet om ardillas kjønn.Ingen menn har så gode svar på alt. Du er åpenbart en kvinne.Spørsmålet er ikke om min kredibilitet står på prøve, kjæreste tittitei. Den er du som skal gjennom HD650-testen. Jeg stoler ikke på noen som ikke elsker sine 650.
Det hørtes jo koselig ut, i en stund, hahaha.Herregud! @Rocksolid Hva skjer?
Kona ville - helt uten grunn. Lytte til Lcd-2. Min første tanke var jo: Kult det. Men, nå etter en time. Ka faen?
HUN, KOSER SEG.
Nå, er ikke jeg født igår. Så mens jeg må sitte her å lytte til bakgrunns støy ( ikke min type musik - Matchbox twenty) sitter jeg jo å planlegger en LCD-3, og en amp- med TO uttak! Kefaen mainj!
Alle Grado-hodetelefoner har lav inngangsimpedanse (32 ohm). Det er ikke opplagt at de passer sammen med enhver hodetelefonforsterker. Noen hodetelefonforsterkere passer best/kun med hodetelefoner med (betydelig) høyere impedanse.Hehe, stemmer det!Definer "ikke skjorta" Skjorter koster helt ned i 49 kr på H&M.Finnes det noen greie stasjonære hodetelefonforsterkere som ikke koster skjorte om dagen ? Har ett Grado SR235is på vei, og tenker å bruke dette en del til å nyte musikken fra stueanlegget Nå er vel dette settet ganske lettdrevet, så kanskje duger utgangen på forsterkeren ?
Nei sånn rundt 2000,- da sier vi, da får man ihvertfall en rimelig fin skjorte Men hva man får av forsterkere til den prisen derimot, stiller jeg meg mer usikker til
O2 er kanskje en kandidat? Lake People G103S koster kr. 2.290.[...]
Mange hodetelefonforsterkere kan gi mer enn tilstrekkelig lydstyrke uten å drive hodetelefonen godt. Ditto gjelder jo for høyttalerløsninger. Godt drevet og (mer enn) tilstrekkelig lydstyrke er altså to forskjellige ting.
Dette avhenger også bl.a. av hodetelefonens sensitivitet vs. hodetelefonforsterkerens effektleveringsevne ved hodetelefonens inngangsimpedanse.
Husk også bl.a. matching mellom hodetelefonens inngangsimpedanse og hodetelefonforsterkerens utgangsimpedanse.
[...]
Benytt gjerne de enkle rådene/reglene i "NwAvGuy's Heaphone Amp Measurement Recommendations" og ikke la deg skremme av ordene "Measurement Recommendations".
Head-Fi.org:
[...]
Dessuten blir det tyngre for forskeren med dobbel last, noe som vil plage en ekte hififreak.Jeg vil heller anbefale to hodetelefonforsterkere av to grunner:Herregud! @Rocksolid Hva skjer?
HUN, KOSER SEG.
Nå, er ikke jeg født igår. Så mens jeg må sitte her å lytte til bakgrunns støy ( ikke min type musik - Matchbox tw
enty) sitter jeg jo å planlegger en LCD-3, og en amp- med TO uttak! Kefaen mainj!
- Det er åpenbart at dere ikke nødvendigvis alltid ønsker å høre på samme musikk
- De fleste hodetelefonforsterkere med to hodetelefonuttak har kun én lydstyrkekontroll. Samme innstilling passer hverken alle hodetelefoner, enn si alle mennesker
Dette stemmer. Dine observasjoner er korrekte.Ja, tror du ikke det var intensjonen? Du undervurderer meg. Typisk av kvinner.Ard-illusion.........
Merket du at ardillusion virket sur i kveld? Kanskje det er en kvinne likevel? Må si jeg ofte er i tvil.Det har i det siste vært en del oppmerksomhet om ardillas kjønn.Ingen menn har så gode svar på alt. Du er åpenbart en kvinne.Spørsmålet er ikke om min kredibilitet står på prøve, kjæreste tittitei. Den er du som skal gjennom HD650-testen. Jeg stoler ikke på noen som ikke elsker sine 650.
Jeg har også sett dette. Flere ganger har jeg fått merkelige blikk på bussen her i Oslo, fordi jeg titter nøye på mennesker med hodetelefoner. At damer bruker hodetelefoner er sant, ja, men det veldig mange ipod earbuds og koss porta pros i hvitt ute å går.Nylig konkluderte en med at alt talte for at ardilla er mann siden (så godt som) alle HFSere er menn, og de få damene som forviller seg inn på HFS, forsvinner fort. Dessverre fant jeg ikke dette innlegget nå, men det var en god observasjon.
Det er dog kjent at Head-Fi.org i hvert fall har noen flittige bidragsytere som selv hevder de er damer inkl. MuppetFace og moderator boomana.
En rask runde i en norsk by vil vise at mange damer benytter hodetelefoner og ørepropper.
En observasjon som har satt meg noe i tvil: Kone impliserer at de er gift, og ekteskap mellom personer av samme kjønn er et relativt nytt fenomen her til lands, med mindre man har dratt til Danmark for å vie seg inntil den nye ekteskapsloven intrådte. Dette trekker sannsynligheten for at ardilla er en homofil kvinne nedover. En faktor som trekker opp, er at ardilla ser ut til å kjøpe og ta i bruk produkter som ikke er allment adoptert (inntil nylig i Norge, f.eks. Woo Audio og Audeze). Dette impliserer at han kan være en trendsetter, og dermed øker sannsynligheten for at h*n også kan ha vært tidlig ute med å vie seg med en person av samme kjønn.ardilla har ved flere anledninger skrevet om sin kone.
Jeg har flere ganger lastet ned ardillas avatar her på hfs, og forstørret opp denne for å se om jeg kan finne ut mer om dette mystiske bildet. Skikkelsen viser en person i grønn/gul-skjorte med lange snipper, nedovertrukket. Skikkelsen har på pilotbriller, et par Audeze hodetelefoner og ser ut til å snakke i mobiltelefon. Ved nærmere ettertanke vil det være vanskelig å snakke i mobiltelefonen samtidig mens man har på hodetelefonene, og derfor kan det hende personen røyker.ardilla har en dameavatar både på Head-Fi.org og på HFS. Bildet på Head-Fi.org ser ut som et eldre reklamebilde el.l., men HFS-bildet ser mer hjemmelaget ut. Det er mulig at det viser ardilla, ardillas kone eller et tilfeldig (dame)menneske.
Alternativ 1 er ikke gjensidig utelukkende med de andre alternativene, (ikke en disjunkt hendelse) og er derfor ikke en del av det samme subsettet av utfallsrom som de resterende alternativene.Vi har dermed i hvert fall følgende mulige scenarier: ardilla
- Forsøker bevisst å lure oss
- Er en heterofil mann som er gift (eller samboer) med en dame
- Er lesbisk og er gift, registrert partner (eller samboer) med en dame
- Er en heterofil MtK transperson som er gift (eller samboer) med en dame
Homofile menn og kvinner finner ofte et sosialt fellesgrunnlag; blant annet fordi homoseksualitet har vært tabubelagt, og at situasjonen som homoseksuell og det å skulle komme ut av skapet kan være psykologisk stressende. Vi har her en uttalelse som tyder på at ardilla kan ha en slik omgangskrets....
Jeg kan legge til at jeg prøvde å kjøpe LCD2 en gang av en fyr som valgte å beholde dem selv om han syntes han de låt drit, men typen hans lilte lyden så godt sammen med elpianoet at det ikke ble noe salg.
Skal undersøke denne, takk for tipsetO2 er kanskje en kandidat? Lake People G103S koster kr. 2.290.
Hehe, stemmer det!Definer "ikke skjorta" Skjorter koster helt ned i 49 kr på H&M.Finnes det noen greie stasjonære hodetelefonforsterkere som ikke koster skjorte om dagen ? Har ett Grado SR235is på vei, og tenker å bruke dette en del til å nyte musikken fra stueanlegget Nå er vel dette settet ganske lettdrevet, så kanskje duger utgangen på forsterkeren ?
Nei sånn rundt 2000,- da sier vi, da får man ihvertfall en rimelig fin skjorte Men hva man får av forsterkere til den prisen derimot, stiller jeg meg mer usikker til