Musikkmannen
Musikk i fokus
Innelåst?Hos naboen, ca 2,5km til høyre!
Innelåst?Hos naboen, ca 2,5km til høyre!
Da er det bare og selge det andre rasket.Jeg har trolla hele tiden, klart jeg er enig med dere.
Har hele tiden hatt 2 stk av disse i eget fulldempet rom satt opp i stereo. Aktive høyttalere er definitivt veien å gå, batteridrevet og med innebygget blåtann.
Tro det eller ei, men det er helt tyst, så her snakker vi kvalitet i highend klassen! God bass med horn oppover i frekvens er noe helt spesielt. Kjører sveip og kalibrer i medfølgende app så det spiller og måler perfekt!
Har stilt så diskanten yter så mye som 110db så dette spiller fletta av det meste!
Jeg hører det er noe mer kapasitet i hovedanlegget, men fytti helvete for en lyd! Glad jeg endelig har forstått alt jeg har drevet med før var tull og dere førte meg på rett spor! Hjertelig takk for gode innspill!
Vis vedlegget 863793
Bare å få det vekk!!! Placebo er et helvete..Da er det bare og selge det andre rasket.
Nei alldri sett en MP film ,,,, Da kan jeg bare si sorry til Valentino ,,,,Det er en spesiell grunn for meg å reagere på den tilsynelatende first sight likheten " still bilde av en ren IS henrettelse : ("Den som kun tar spøk for spøk og alvor kun alvorligt, han og hun har faktisk fattet begge deler dårlig"
Regner med du vet bildet Valentino postet er fra "Monty Python and the Holy Grail - Black Knight"?
Jeg tolket poenget fra Valentino om å ha en viss grad av selvinnsikt og en fornuftig tilnærming av verden rundt seg, noe som vel kan være greit å ha i tråder som dette.
Man kjøper da ikke ledning som er spesifisert i AWG?Viktig å få med seg at den reklamen ikke har noe å gjøre med "no nonsense" firmaet Benchmark men det er brukt i navnet på kabelen.
Her er powerkablene som kan får kjøpt hos Benchmark
Locking Power Cord
Nema 5-15P to IEC C13 power cord with auto-locking IEC connector. Compatible with all Benchmark products, most computers, and many audio and video products. This is the best locking cord we have seen anywhere! It is easy to use and it is strong and reliable. The 14 AWG is the same heavy-duty...benchmarkmedia.com
"IS THE new standard for affordable"....
Prisen er nok i overkant av 3k for en "new standard" kabel.
Du gir deg ikkeMan kjøper da ikke ledning som er spesifisert i AWG?
Du gir deg ikke
Nå brukes altså AWG i USA og bl.a. i engelspråklig hifi-presse. Ikke så mye å få gjort med? Og ikke så vanskelig å forholde seg til, hvis en ikke vil være vanskelig ...
Svakt på tema, jeg har alltid lurt på hvorfor det er fjorten forskjellige stjerneskrutrekker-varianter, slik at uansett hvilken skrue og stjernetrekker du har så passer den akkurat ikke.Nå har jeg brukt et langt yrkesliv i et sammensurium av meter, kilometer, miles, millimeter, tommer, kvmm og AWG... tildels samme ulla med skruer og bolter...
Må man, så må man.... og man blir vant til å snu seg fra det ene til det andre....
Nå er det vel strengt tatt bare to typer stjernetrekkere i vanlig omløp... Philips og pozidrive, selv om japanske skruer er litt si-så-där....Svakt på tema, jeg har alltid lurt på hvorfor det er fjorten forskjellige stjerneskrutrekker-varianter, slik at uansett hvilken skrue og stjernetrekker du har så passer den akkurat ikke.
Men mange varianter av de igjen da? Jeg er sikker på at jeg har minst ti forskjellige stjernetrekkerbits.Nå er det vel strengt tatt bare to typer stjernetrekkere i vanlig omløp... Philips og pozidrive, selv om japanske skruer er litt si-så-där....
Flat skrutrekker for stereo, Philips for kvadrofoni og umbrako for surround?Er en lang skrutrekker bedre for bass eller diskant?
Farlig hoppetau
Im nåt englisj but i knav vat a screwdriver isFor spesielt interesserte.... Frearson hadde jeg aldri hørt om før.....
List of screw drives - Wikipedia
en.wikipedia.org