Den store slutte å drikke tråden

ELEL6200

Hi-Fi freak
Ble medlem
13.08.2004
Innlegg
1.434
Antall liker
117
Jeg vurderer nå og kun bli en fest-drikker ;)

Noen som har erfaringer?

LF
 

thomand

Hi-Fi freak
Ble medlem
07.03.2006
Innlegg
4.634
Antall liker
1.148
Torget vurderinger
7
Hver dag er en fest ;D ;D
 

Lagga

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.09.2005
Innlegg
8.961
Antall liker
28.096
Sted
Sarpsborg
Torget vurderinger
2
Jeg vurderer nå, å kun bli en fest-drikker ;)
Aaah, så du har tenkt å kutte ut det jevne, kontrollerte, inntaket som holder leveren i god trim, og gå over til den velkjente urnorske sjokkbehandlingen; helge-flatfyll?

Modig mann, eller dum...... ::)


Lagga
 
K

kbwh

Gjest
Tradisjonell norsk festdrikking og unger som starter dagen 0500 er en erfart dårlig kombinasjon.

Et glass vin eller en god øl til lytteseansene i midtuka løfter musikkopplevelsen.
 

EsE

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
24.07.2004
Innlegg
138
Antall liker
0
Har selv hatt flatfylla i en uke nå, har en tendens til å skjelve på hånda i en uke om jeg ikke får en halvliter om kvelden for å roe nervene. Er ganske rart egentlig, må spørre legen min neste gang jeg er innom..
 

Kaffekopp

Medlem
Ble medlem
22.11.2005
Innlegg
10
Antall liker
0
Det der høres ikke bra ut EsE.

Kompis som MÅTTE ha seg en pils for å roe nerva etter en lang arbeidsdag. Slike hadde han i lengre perioder pga sesong. Farlig tendens. Sluttet i jobben da han innså at det ikke holdt med èn. Alt fint nå, heldigvis. Bedre jobb også :D
 

EsE

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
24.07.2004
Innlegg
138
Antall liker
0
Det er ikke bra heller, men er nede på null pils på vanlige ukedager nå - uten å få angst. :) Blir forhåpentligvis å vare ut eksamenstiden.. Litt mindre stress om man tar seg en pils om sommeren.
 

Boffen

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.04.2002
Innlegg
5.984
Antall liker
327
Sted
Oslo Vest
Jeg vurderer nå og kun bli en fest-drikker ;)

Noen som har erfaringer?

LF

Hvordan definerer du fest ?

Når man har passert 6 halvlitere er det fest ?



Livet är en fest Håll mä om dä folk och fä
Och om livet är pest Fyllan värmer bäst
 

karl

Overivrig entusiast
Ble medlem
03.09.2006
Innlegg
1.192
Antall liker
0
Du får betale for den moroa du hadde i går kveld. Jeg trives best edru - men er ikke totalavholds...Dyrt er det også.
 

Zed

Overivrig entusiast
Ble medlem
28.11.2002
Innlegg
642
Antall liker
3
May 2006 er min favorit,....hifi......high-five
 

Boffen

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.04.2002
Innlegg
5.984
Antall liker
327
Sted
Oslo Vest
Om noen lurer på hva som står skrevet på toppen av kalenderen så er det: Russisk Standard.

8)
 
K

kbwh

Gjest
Har lett etter, men kan ikke finne, en url til utbrettbildet på Stones' Beggars Banquet. Synes det ville passe fint i denne tråden. Er det fest så er det fest!
 

densen

Hi-Fi interessert
Ble medlem
15.04.2004
Innlegg
92
Antall liker
2
Tull. Om du supplerer dagens halvliter med helgefyll tjener staten mer og vi får et bedre land å bo i. Om du da ikke drikker hjemmelaget vare. Moral: Fyll styrker statskassen. (og vi får bedre råd til å ta oss av de som har rusproblem)
 
Topp Bunn