TT.
The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
Her er linken til YouTube videoen. Kvaliteten på opplastningen blir visstnok bedre etter noen timer
Du er rett ved inkjøringe til her jeg bor ! Hører du den brummingen ?Her er linken til YouTube videoen. Kvaliteten på opplastningen blir visstnok bedre etter noen timer
Jeg var der for 1,5t siden. Jeg stod ved det lille skuret da jeg filmet. Som nevnt tidligere, så kunne jeg svakt kjenne noe, men mulig det var for mye vind eller vind fra feil retning da jeg var der. Blir spennende å se hva "målemafiaen" kan få ut av opptaketDu er rett ved inkjøringe til her jeg bor ! Hører du den brummingen ?
Ja okok! Ja sitter i spenning om hva de har og si! Og venter på micen min shåoer jeg kan få målt det ordentligJeg var der for 1,5t siden. Jeg stod ved det lille skuret da jeg filmet. Som nevnt tidligere, så kunne jeg svakt kjenne noe, men mulig det var for mye vind eller vind fra feil retning da jeg var der. Blir spennende å se hva "målemafiaen" kan få ut av opptaket
Takk for at du tokk deg tiden! Ja det var det jeg mistenkte, ( akkurat nå er det helt stille her og jeg elsker følelsen av det ) gleder meg til den micen jeg kjøpte kommer, da skal jeg få tatt opp lyden både på morgen og ettermiddag! Når den kommer tilbake.Nå har jeg avspilt klippet på surroundanlegget her og med max nivå på sub og det er ikke antydning til noe som helst. Det betyr ikke at det er en lyd, men kanskje at den innebygde microfonen eller YT ikke klarer å gjenskape hva jeg kjente. Dette krever nok mer profft utstyr, men det var et forsøk verdt
Du er ikke alene om å ikke høre en dri....Nå har jeg avspilt klippet på surroundanlegget her og med max nivå på sub og det er ikke antydning til noe som helst. Det betyr ikke at det er en lyd, men kanskje at den innebygde microfonen eller YT ikke klarer å gjenskape hva jeg kjente. Dette krever nok mer profft utstyr, men det var et forsøk verdt
Dette videoopptaket gjorde ingen utslag på lydsporet - svart havJeg vet de tlf opptakene gir lite, men lyden kom tilbake idag tidlig... Prøvde og ta det opp med tlf igjen men vet ikke om noen hører noe på denne heller.. ( tokk hovedstrømmen i huset ) https://youtube.com/shorts/4qrkITbTOa4?feature=share
JappEn mobiltelefon er vel ikke rette redskapet til å ta opp lavfrekvent brumming. Fanger vel ikke opp noe særlig under 100 Hz
Hvis vi snakker om 13 Hz er 50-60 dB godt under høregrensa:50-60db er jo like høyt som en samtale mellom personer.
Jeg hører den mæd godt men skal ta den opp med ordentlig verktøy når det kommer
Jeg stoler ikke på tlf.. da verken dama eller parr kompiser hører det her ,men jeg og fattern hører det klart og tydelig kun i det område jeg bor i så må det være noe dypere xD skal komme tilbake til det igjen når jeg får ordentlig aparatDet fine med en mobiltelefon er egenskapene til å ta opp lyd og så langt ser jeg
ikke begrensninger i opptak av lavfrekvent lyd.
Hvorfor så mange har begrenset innsikt i en mikrofons opptaksevne er
vanskeligere å forstå......
Her er et Spectrum fra videoopptak i egen bolig for å dokumentere hvordan
veiarbeid 100m fra huset oppleves når hele huset "rister".........
Vis vedlegget 930600
Har du og fattern implantater av noe slag?Jeg stoler ikke på tlf.. da verken dama eller parr kompiser hører det her ,men jeg og fattern hører det klart og tydelig kun i det område jeg bor i så må det være noe dypere xD skal komme tilbake til det igjen når jeg får ordentlig aparat
Mnja, enkelte kan tydeligvis høre så lave frekvenser. I hvertfall i flg noe info man finner på nett. Dette med 13hz er noe som fremgår av ulike opptak som er gjort rundt i verden. Hvor lavt det er det jeg hører vet jeg ikke, da jeg ikke har klart å få dette frem på lydopptak.
Dere hører det alltid samtidig når dere er på samme sted?jeg og fattern hører det klart og tydelig kun i det område jeg bor i så må det være noe dypere
Dere hører det alltid samtidig når dere er på samme sted?
[/QUOTE
Ja jeg trudde ærlig der var noe gærent med meg i starten har vert hos legen og ørespesalist, men er frisk og rask, greie med lyden er også at den kun kommer i område her , som tidligere nevnt så kan jeg dra vekk herfra og ikke høre det :0Det er ikke meningen å virke flåsete, jeg tenkte bare at inntil det foreligger målinger bør vi ta høyde for at lyden kan ha psykologisk opphav. Og at det også kan ha en arvelig komponent. Derav spørsmålet. Ingenting skamfullt over det - menneskehjernen er utrolig fascinerende. Men når det har kommet inn flere klager gjør det nok den forklaringen mindre sannsynlig (forutsatt at klagene gjelder samme lyd).
Ja det er det fattern snakker om... Og nei jeg har ikke lest noe om detdu nevnte noe om militæret, det er jo gjennom tiden blitt utprøvd mye syke militære våpen.
Kanskje du er en prøvekanin
New World War: Sonic Weapons
www.newworldwar.org
Bare å starte å tro på romvesen først som sist når ubeskrivelige fenomener som dette dukker opp.Ja, du skal ikke se bort fra at du hører det samme. Det er jo først når det er helt stille man kan høre dette.
Hittil har man har jo ikke klart å finne ut hva dette er, og det verserer ulike teorier - bl.a Tinnitus. Jeg trodde på et tidspunkt at det kunne være det jeg "led" av, men forkastet det da jeg fant det litt merkelig at jeg kun skulle ha det på hytta
Den siden er ganske far fetched , hører vel hjemme i konspirauniverset på høyre ving.Ja det er det fattern snakker om... Og nei jeg har ikke lest noe om det
BUMP!Noe nytt i saken?
Så den for noen dager siden og det er vel en plass i Østfold som skulle utforskes en stund tilbake, men det ble ganske stille......Hummm...