Del gjerne ditt inntrykk av den - har lyst på en jeg og
![Tommel opp :thumbsup: 👍](https://cdn.jsdelivr.net/gh/joypixels/emoji-assets@5.0/png/64/1f44d.png)
Del gjerne ditt inntrykk av den - har lyst på en jeg og
Jeg jobber med saken og lover komme med tilbakemeldinger.Del gjerne ditt inntrykk av den - har lyst på en jeg og![]()
Hei mister,Er det noen som har erfaringer å dele om forforsterkeren Athena 12th? Jeg ser at det går an å få den inn i Norge for ca. 30K NOK inklusiv frakt og moms. Det er en av få forforsterkere som har det jeg har behov for når det gjelder innganger (4 XLR), lineær strømforsyning og display som tydelig kan sees fra godstolen. Dataene ser bra ut og prisen er betalbar. Er det noen grunn til å ikke kjøpe den?
Mottok DAC'en, men gleden ble kortvarig. Den ene RCA kontakten stakk ca 3mm eller så lenger ut enn alle andre og jeg kunne skimte metall mellom kontakte og isolasjonsmaterialet. Helt åpenbaret feil montert eller defekt RCA kontakt med fare for å løsne når man bytter kabler. Det var kjipt, men Denafrips tok den omgående i retur og skal sende meg en ny DAC. Det er bra, og de betaler også frakt tilbake. Men jeg frykter alt toll/moms helvete som potensielt kan oppstår nå, med dobbel moms og søknad om tilbakebetaling osv når en ny DAC skal importeres. Selv med Proformadeklarasjon / Tolldeklarasjon. Har prøvd å komme igjennom til Tollvesesenet i mange dager uten hell, treffer bare på en dum chatbot som er hjerneskada og til ingen nytte. Hvis jeg skal være litt kritisk til Denafrips, så vil jeg si at dette aldri burde ha gått igjennom QA og visuell inspeksjon, men så langt har servicen vært god, så jeg aksepterer det. Sånt kan skje. Det var visstnok første gangen de har opplevd det.Følger meg inn i rekken med Pontus 15th. Ventetiden er ulidelig![]()
Den var jo litt lei da - skjønner godt det la litt demper på dagen. Fint de opptrer ryddig, da løser det seg. Ang dobbel MVA så skal du slippe det dersom du merker forsendelsen med 'Return for repair' eller 'Return to manufacturer' - det skal være et av alternativet på tolldeklareringen.Mottok DAC'en, men gleden ble kortvarig. Den ene RCA kontakten stakk ca 3mm eller så lenger ut enn alle andre og jeg kunne skimte metall mellom kontakte og isolasjonsmaterialet. Helt åpenbaret feil montert eller defekt RCA kontakt med fare for å løsne når man bytter kabler. Det var kjipt, men Denafrips tok den omgående i retur og skal sende meg en ny DAC. Det er bra, og de betaler også frakt tilbake. Men jeg frykter alt toll/moms helvete som potensielt kan oppstår nå, med dobbel moms og søknad om tilbakebetaling osv når en ny DAC skal importeres. Selv med Proformadeklarasjon / Tolldeklarasjon. Har prøvd å komme igjennom til Tollvesesenet i mange dager uten hell, treffer bare på en dum chatbot som er hjerneskada og til ingen nytte. Hvis jeg skal være litt kritisk til Denafrips, så vil jeg si at dette aldri burde ha gått igjennom QA og visuell inspeksjon, men så langt har servicen vært god, så jeg aksepterer det. Sånt kan skje. Det var visstnok første gangen de har opplevd det.
Min erfaring med Athena er god. Kjøpte den for 2 år siden, så min er ikke 12th utgaven. Lydsignaturen opp mot Hegel P30 sitt nivå. Godt display med 3 trinn for skarphet. Solid fjernkontroll.Er det noen som har erfaringer å dele om forforsterkeren Athena 12th? Jeg ser at det går an å få den inn i Norge for ca. 30K NOK inklusiv frakt og moms. Det er en av få forforsterkere som har det jeg har behov for når det gjelder innganger (4 XLR), lineær strømforsyning og display som tydelig kan sees fra godstolen. Dataene ser bra ut og prisen er betalbar. Er det noen grunn til å ikke kjøpe den?